Budujeme nový obchodní a profesionální tým pod značkou, která má více než 1 miliardu Kč v aktivech

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Jiří Křelina

Marketing Business Consultant:

Michal Mikulášek

Pozice:

Obchodník s dluhopisy

Cílem kampaně bylo nabrat nové obchodníky, kteří budou prodávat dluhopisy & směnky developerských projektů BICZ.

BICZ a.s.

Holding BICZ aktuálně tvoří více než 50 dceřiných společností, které působí na celém území České republiky. Specializují se na projekty rezidenčního bydlení, zejména rekonstrukce starších objektů a následný pronájem.

Začátky naší spolupráce

Reklamní text:

Jmenuji se Petr Hnik a za poslední rok jsem přinesl holdingu BICZ, který spravuje přes 1,5 miliardy Kč v aktivech a nemovitostech, více než 100 000 000 Kč.

 

Jak jsem to udělal a proč by ses měl i Ty stát součástí mého týmu?

👉 Většina lidí má peníze na svém bankovním účtu, kde mají zhodnocení, které bohužel nepokryje ani inflaci. U nás investují formou dluhopisů a dalších nástrojů přímo do našich nemovitostí.

👉 Spolupracují s námi známé osobnosti jako oštěpařka Barbora Špotáková, fotbalista Theodor Gebre Selassie, a také šlechtici, podnikatelé a úspěšní manažeři velkých společností. Zároveň je holding hlavním partnerem sezony dostihového závodiště v Pardubicích, kde se pořádá Velká pardubická a kam pravidelně zveme naše klienty na networkingové akce.

👉 Za posledních 8 let jsem vypiloval telefonování a budování vztahů po telefonu u lidí, kteří patří k nejbohatším lidem v České republice. Díky tomu jsem doposud naraisoval přes půl miliardy Kč a pomohl lidem zhodnotit jejich majetek.

 

Pokud umíš budovat vztah po telefonu, pomohu Ti posunout Tvé dovednosti a zvednu i Tvůj životní standard.

 

Proč?

✅ Protože telefonování je základ úspěšného obchodu, pokud se dělá správně a s čistým záměrem pomáhat, je možné dosáhnout velmi lukrativních příjmů.

✅ Mám více jak 8leté zkušenosti s budováním vztahů s majiteli, jejichž firmy dosahují miliardové obraty a umím Tě naučit, jak se s takovými lidmi spojit.

✅ Budeš pracovat v prestižní budově The Flow na Václavském náměstí, kde máme sídlo.

 

Upřímně, netvrdím, že tato příležitost je pro každého. Musíš mít pro to velké zkušenosti s telefonováním a budováním vztahů, aby ses posunul na další úroveň, nejen co se týče schopností, ale hlavně životního stylu.

 

Věříš, že máš dovednosti, potenciál a chuť se dále rozvíjet?

 

Ok. Pojďme si to prověřit.

 

Připravil jsem si pro Tebe krátký test, který určí, zda jsi vhodný kandidát na pozici do mého týmu.

 

Klikni na obrázek a ukaž, co umíš.

 

Původně jsme zjistili, že bannery výše vůbec nefungovaly a nepřinášely dostatečný počet kontaktů. Část těchto textů bylo na popud klienta, který si přál, aby kampaň vypadala podle jeho představ a vyhli jsme se “agresivnějšímu” stylu reklam. Zjistili jsme ale, že kampaň moc nefungovala a nepřinášela slíbené výsledky.

Vytvoření unikátních reklam

Pro klienta jsme vytvořili unikátní grafické návrhy reklam, které byly propagovány na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech

Rozhodli jsme se pro změnu bannerů a lehkým úpravám na landing page, jejichž výkon po optimalizace dramaticky vystřelil.

Kampaň díky této změně odstartovala a začala přinášet skvělé výsledky. Datum spuštění kampaně bylo 9. 1. 2022, což se ukázalo jako perfektní načasování, jelikož spoustu lidí je na začátku roku rozhodnuto udělat ve svém životě profesní změnu.

Proč byla kampaň tak úspěšná?

  • Ve firmě nabízejí novým obchodníkům fix, aby si obchodníci zaplatili minimálně svoje životní náklady, protože trvá i několik měsíců než uzavřou svůj první obchod.
  • Firma BICZ má velmi vznešený branding – potrpí si na velmi kvalitních reklamních materiálech a uceleném dojmu, na který potenciální investoři cílí
  • Všechny projekty v BICZ jsou jejich vlastní. O provize se nedělí s žádným dalším prostředníkem
  • Díky nemovitostem mají vysoké cashflow, které jim umožňuje škálovat jejich obchodní tým. Přece jen platit obchodníkům fixně 50 000 Kč je dost peněz než obchodník přinesou výsledek. To jim v oproti ostatním firmám, které tento cashflow nemají, dává poměrně velkou výhodu.

Tip:

Komunikujte fixní složku platu

Obchodníci nejsou na fix zvyklý, proto když jim nabídnete kvalitní základ – v tomto případě atraktivních 50 000 Kč – tak Vás to odliší od konkurence a nabídne jasnou výhodu, na kterou lidé slyší.

Zajímavosti projektu

Komunikovali jsme atraktivní fix, který zaujal mnoho kvalitních obchodníků
Zásadní bylo i dobré načasování spuštění kampaně na začátku ledna – lidé přemýšlí nad změnou
Díky spokojenosti jsme kampaň spustili i na bankéře

Výsledky naší práce

0
Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy

Hledaná pozice

Obchodník s dluhopisy

Délka spolupráce

5 měsíců

Komentář obchodníka

Se sales manažerem, Petrem Hnikem, se známe roky a je to jeden z nejtalentovanějších obchodníků v investicích v ČR. Rád pozoruji vzestup jako kariéry. Během našich rozhovorů vždy říkal, že jakmile začne vytvářet svůj tým a předávat zkušenosti, tak jsme jeho první volba. Tato potřeba nastala závěrem roku 2021. Od ledna 2022 jsme úspěšně spustili kampaň.

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Věří nám stovky klientů,
kterým jsme zajistili více jak 1.000 nástupů

Dejte nám o sobě vědět a exkluzivně získáte cenu za obsazení pozice, kterou má Vaše konkurence

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.