Reklamní text:
Jmenuji se Petr Hnik a za poslední rok jsem přinesl holdingu BICZ, který spravuje přes 1,5 miliardy Kč v aktivech a nemovitostech, více než 100 000 000 Kč.
Jak jsem to udělal a proč by ses měl i Ty stát součástí mého týmu?
👉 Většina lidí má peníze na svém bankovním účtu, kde mají zhodnocení, které bohužel nepokryje ani inflaci. U nás investují formou dluhopisů a dalších nástrojů přímo do našich nemovitostí.
👉 Spolupracují s námi známé osobnosti jako oštěpařka Barbora Špotáková, fotbalista Theodor Gebre Selassie, a také šlechtici, podnikatelé a úspěšní manažeři velkých společností. Zároveň je holding hlavním partnerem sezony dostihového závodiště v Pardubicích, kde se pořádá Velká pardubická a kam pravidelně zveme naše klienty na networkingové akce.
👉 Za posledních 8 let jsem vypiloval telefonování a budování vztahů po telefonu u lidí, kteří patří k nejbohatším lidem v České republice. Díky tomu jsem doposud naraisoval přes půl miliardy Kč a pomohl lidem zhodnotit jejich majetek.
Pokud umíš budovat vztah po telefonu, pomohu Ti posunout Tvé dovednosti a zvednu i Tvůj životní standard.
Proč?
✅ Protože telefonování je základ úspěšného obchodu, pokud se dělá správně a s čistým záměrem pomáhat, je možné dosáhnout velmi lukrativních příjmů.
✅ Mám více jak 8leté zkušenosti s budováním vztahů s majiteli, jejichž firmy dosahují miliardové obraty a umím Tě naučit, jak se s takovými lidmi spojit.
✅ Budeš pracovat v prestižní budově The Flow na Václavském náměstí, kde máme sídlo.
Upřímně, netvrdím, že tato příležitost je pro každého. Musíš mít pro to velké zkušenosti s telefonováním a budováním vztahů, aby ses posunul na další úroveň, nejen co se týče schopností, ale hlavně životního stylu.
Věříš, že máš dovednosti, potenciál a chuť se dále rozvíjet?
Ok. Pojďme si to prověřit.
Připravil jsem si pro Tebe krátký test, který určí, zda jsi vhodný kandidát na pozici do mého týmu.
Klikni na obrázek a ukaž, co umíš.
Původně jsme zjistili, že bannery výše vůbec nefungovaly a nepřinášely dostatečný počet kontaktů. Část těchto textů bylo na popud klienta, který si přál, aby kampaň vypadala podle jeho představ a vyhli jsme se “agresivnějšímu” stylu reklam. Zjistili jsme ale, že kampaň moc nefungovala a nepřinášela slíbené výsledky.