Jak jsme postupovali
Ke každé kampani jsme přistupovali individuálně. Ačkoli popis pozice byl podobný, rozhodovala velikost cílové skupiny. Pro každou lokalitu také platila jiná výzva k akci. Výhodou bylo, že Bidli v té době už mnoho lidí znalo a obchodníci věděli, že trh s nemovitostmi roste. Mohli tak vycítit potenciál vysokého výdělku. Pro někoho byla zase klíčová možnost pracovat na pobočce, kterou zákazníci sami vyhledávali.
Odlišení se od konkurence
V textech reklamy jsme vypíchli, proč je Bidli jiné a jaké jsou zde výhody oproti konkurenčním společnostem.
Staň se součástí Bidli, které sídlí v Jindřišské ulici. Jen za loňský rok vytvořil můj tým obrat přes 4 miliardy Kč a obsloužil přes 1 000 klientů v Praze.
Faktem je, že naši makléři vydělávají několikanásobně více než konkurence. Proč?
Protože máme interně zvládnutý kompletní servis klienta od nabídky nemovitostí, vyřízení hypotéky až po zajištění energií.
Díky tomu maximalizujeme provizi pro makléře a umožňujeme doslova “božský” servis, díky kterému nás klienti bez dožadování doporučují dále.
Co nás odlišuje od konkurence a co děláme jinak, než kdokoliv jiný na trhu?
👉 Každý měsíc se na nás obrací stovky klientů z Prahy, kteří si neví rady se správným výběrem nemovitostí. Ty jim díky našemu lead-generation systému můžeš začít hned pomáhat s jejich problémem.
👉 Učíš se od lidí, kteří si měsíčně vydělávají 200.000 Kč a dokáží ti předat své zkušenosti
👉 Dostaneš firemní auto s parkovací kartou na Praze 1.
Za posledních 10 let v podnikání už totiž vím, že uspějí pouze ti, kteří umí zatnout zuby a šlápnout do pedálu.
Připravil jsem krátký test, který ukáže, zda jsi přesně ta osobnost, kterou hledáme nebo je lepší mít fixní plat v některém z korporátů s minimem volného času.
35 otázek.
4 minuty tvého času.
Klikni na obrázek a pokračuj dále!