Lidé potřebují bydlet pořád. Trh s nemovitostmi neustále stoupá, a tím i nabízené možností nabídek, ve kterých se klient potřebuje zorientovat. Vzhledem ke komplexními portfoliu Bidli jsme hledali nové specialisty na oblast nemovitostí, hypoték, financování nebo investic. Průvodce bydlením jsme vybírali napříč celou Českou republikou. Každá pobočka hledala přibližně 5 nových kolegů se zkušenostmi z oblastí financí a realit.
Nábor u Bidli probíhal před naší spoluprací skrz LinkedIn, personální portály a kariérní stránky.
Ke každé kampani jsme přistupovali individuálně. Ačkoli popis pozice byl podobný, rozhodovala velikost cílové skupiny. Pro každou lokalitu také platila jiná výzva k akci. Výhodou bylo, že Bidli v té době už mnoho lidí znalo a obchodníci věděli, že trh s nemovitostmi roste. Mohli tak vycítit potenciál vysokého výdělku. Pro někoho byla zase klíčová možnost pracovat na pobočce, kterou zákazníci sami vyhledávali.
V textech reklamy jsme vypíchli, proč je Bidli jiné a jaké jsou zde výhody oproti konkurenčním společnostem.
Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.
Na základě dodaných fotografií jsme vytvořili nové grafiky. Využívané bannery Bidli byly velmi obecné, nekontrastní, nezajímavé až trapné. Naším cílem je v kandidátech vzbudit touhu po změně. Obecnými slogany toho nikdy nedosáhnete.
Díky konkrétním výhodám jsme zaujali mnohem větší publikum a díky atraktivnímu brandu se nám jen za první měsíc podařilo nabrat 4 realitní makléře.
Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.