Umíme nabrat nové zaměstnance i proškolit interní tým

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Jaroslav Ostruszka

Marketing Business Consultant:

Danilo Medenica

Pozice:

Realitní makléř

BIDLI holding, a.s.

Historie Bidli sahá až do roku 2003. Jedná se o nejrozsáhlejší projekt v České republice poskytující bydlení. Svým klientům poskytuje služby bydlení od A do Z. Pomůže s vyřízením hypotéky i home stagingem.

Lidé potřebují bydlet pořád. Trh s nemovitostmi neustále stoupá, a tím i nabízené možností nabídek, ve kterých se klient potřebuje zorientovat. Vzhledem ke komplexními portfoliu Bidli jsme hledali nové specialisty na oblast nemovitostí, hypoték, financování nebo investic. Průvodce bydlením jsme vybírali napříč celou Českou republikou. Každá pobočka hledala přibližně 5 nových kolegů se zkušenostmi z oblastí financí a realit.

Nábor u Bidli probíhal před naší spoluprací skrz LinkedIn, personální portály a kariérní stránky. 

Začátky naší spolupráce

Jak jsme postupovali

Ke každé kampani jsme přistupovali individuálně. Ačkoli popis pozice byl podobný, rozhodovala velikost cílové skupiny. Pro každou lokalitu také platila jiná výzva k akci. Výhodou bylo, že Bidli v té době už mnoho lidí znalo a obchodníci věděli, že trh s nemovitostmi roste. Mohli tak vycítit potenciál vysokého výdělku. Pro někoho byla zase klíčová možnost pracovat na pobočce, kterou zákazníci sami vyhledávali.

Odlišení se od konkurence

V textech reklamy jsme vypíchli, proč je Bidli jiné a jaké jsou zde výhody oproti konkurenčním společnostem.

Staň se součástí Bidli, které sídlí v Jindřišské ulici. Jen za loňský rok vytvořil můj tým obrat přes 4 miliardy Kč a obsloužil přes 1 000 klientů v Praze.
Faktem je, že naši makléři vydělávají několikanásobně více než konkurence. Proč?
Protože máme interně zvládnutý kompletní servis klienta od nabídky nemovitostí, vyřízení hypotéky až po zajištění energií.
Díky tomu maximalizujeme provizi pro makléře a umožňujeme doslova „božský“ servis, díky kterému nás klienti bez dožadování doporučují dále.
Co nás odlišuje od konkurence a co děláme jinak, než kdokoliv jiný na trhu?
👉 Každý měsíc se na nás obrací stovky klientů z Prahy, kteří si neví rady se správným výběrem nemovitostí. Ty jim díky našemu lead-generation systému můžeš začít hned pomáhat s jejich problémem.
👉 Učíš se od lidí, kteří si měsíčně vydělávají 200.000 Kč a dokáží ti předat své zkušenosti
👉 Dostaneš firemní auto s parkovací kartou na Praze 1.
Za posledních 10 let v podnikání už totiž vím, že uspějí pouze ti, kteří umí zatnout zuby a šlápnout do pedálu.
Připravil jsem krátký test, který ukáže, zda jsi přesně ta osobnost, kterou hledáme nebo je lepší mít fixní plat v některém z korporátů s minimem volného času.
35 otázek.
4 minuty tvého času.
Klikni na obrázek a pokračuj dále!

Reklamy klienta před spoluprací

Snaha o vtipnou slovní hříčku, obecné slogany, neurčitá a nevýrazná fotka. To vše se objevilo na grafikách společnosti Bidli. Být kreativní je fajn, ale nesmí se to přehánět. Je totiž velmi tenká hrana bezi vtipností a trapností. Ruku na srdce. Vy byste snad reagovaly a přestoupili do Bidli na základě těchto grafik?

Vytvoření unikátních reklam

Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech a za celou kampaň

Na základě dodaných fotografií jsme vytvořili nové grafiky. Využívané bannery Bidli byly velmi obecné, nekontrastní, nezajímavé až trapné. Naším cílem je v kandidátech vzbudit touhu po změně. Obecnými slogany toho nikdy nedosáhnete.

Díky konkrétním výhodám jsme zaujali mnohem větší publikum a díky atraktivnímu brandu se nám jen za první měsíc podařilo nabrat 4 realitní makléře.

Zajímavosti projektu

73 relevantních leadů za 1. měsíc
Využili jsme porovnání průměrného platu v daném kraji a v Bidli
V textech jsme zmínili hlavní výhody práce v Bidli a odlišení od konkurence

Výsledky naší práce

Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy
0

Hledaná pozice

Realitní makléř

Délka spolupráce

4 měsíce

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.