Celý den volat lidem po telefonu s možností investic? Pro někoho „dream job“ pro někoho noční můra. Společnost EAFG Capital Venture měla problém s náborem na tuto pozici z pracovních portálů, protože co by dělal kvalitní obchodník na pracovním portále?
Nábor nových kolegů probíhal v EAFG výhradně přes pracovní portály. Největší problém u tohoto způsobu vnímal klient v tom, že nedocházelo k žádnému cílení. Na pohovor tak kandidáti chodili nepřipraveni, nedostatečně kvalifikováni a ani netušili, co je čeká. Jak je u pracovních portálů zvykem, zaměstnavatelé se zde perou o zájemce s 99 % firem a uchazeči si firmy vybírají. To je také největší rozdíl mezi inzerátem a cílenou reklamou.
Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.
U vymýšlení klíčového benefitu jsme se moc nezdrželi. Čtyřdenní pracovní týden má málokdo. V uspěchané době, kdy je normální pracovat 10 hodin denně nebo 6 dnů týdně je poměrně šokující, když vidíte třídenní víkend.
Další poskytnuté benefity nejsou o nic horší. Atraktivní fixní mzda, 5 týdnů dovolené, multisportka, neomezená volání a data, letenky, dovolené v exotických destinacích, celodenní občerstvení zdarma včetně relax zóny přímo v kanceláři.
Ano, říká se, že práce Vás musí bavit, ale musí Vám také dávat smysl. A to jak finanční, tak emoční. Skloubení work-life balance je nyní hodně trendy, ale málokterý zaměstnavatel to opravdu umožňuje.
Kampaň byla spuštěna 3. 1. 2022 a hned první kontakt vedl k nástupu. Díky naší metodě tak můžete mít nové zaměstnance prakticky okamžitě.
Kampaň se stala velkým hitem. Jen v prvním měsíci nastoupilo 9 obchodníků. Jedno zahájení spolupráce tak vyšlo na pouhých 7 222 Kč. Cena za lead se dlouhodobě drží kolem 180 Kč a průměrně se hlásí 80 obchodníků měsíčně.
Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.