Čtyřdenní pracovní týden? Funguje!

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Jiří Křelina

Marketing Business Consultant:

Danilo Medenica

Pozice:

Obchodník

Celý den volat lidem po telefonu s možností investic? Pro někoho “dream job” pro někoho noční můra. Společnost EAFG Capital Venture měla problém s náborem na tuto pozici z pracovních portálů, protože co by dělal kvalitní obchodník na pracovním portále?

EAFG Capital Ventures s.r.o.

Moderní, dynamická společnost, která se pohybuje ve finančním sektoru. Nabízí možnost vydělávat zajímavé peníze a mít dostatek volného času na svůj osobní život. Jako jedni z mála umožňují čtyřdenní pracovní týden.

Začátky naší spolupráce

Nábor nových kolegů probíhal v EAFG výhradně přes pracovní portály. Největší problém u tohoto způsobu vnímal klient v tom, že nedocházelo k žádnému cílení. Na pohovor tak kandidáti chodili nepřipraveni, nedostatečně kvalifikováni a ani netušili, co je čeká. Jak je u pracovních portálů zvykem, zaměstnavatelé se zde perou o zájemce s 99 % firem a uchazeči si firmy vybírají. To je také největší rozdíl mezi inzerátem a cílenou reklamou.

Vytvoření unikátních reklam

Pro klienta jsme vytvořili unikátní grafické návrhy reklam, které byly propagovány na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech

Jak jsme postupovali?

U vymýšlení klíčového benefitu jsme se moc nezdrželi. Čtyřdenní pracovní týden má málokdo. V uspěchané době, kdy je normální pracovat 10 hodin denně nebo 6 dnů týdně je poměrně šokující, když vidíte třídenní víkend. 

Další poskytnuté benefity nejsou o nic horší. Atraktivní fixní mzda, 5 týdnů dovolené, multisportka, neomezená volání a data, letenky, dovolené v exotických destinacích, celodenní občerstvení zdarma včetně relax zóny přímo v kanceláři. 

Ano, říká se, že práce Vás musí bavit, ale musí Vám také dávat smysl. A to jak finanční, tak emoční. Skloubení work-life balance je nyní hodně trendy, ale málokterý zaměstnavatel to opravdu umožňuje.

Kampaň byla spuštěna 3. 1. 2022 a hned první kontakt vedl k nástupu. Díky naší metodě tak můžete mít nové zaměstnance prakticky okamžitě.

Kampaň se stala velkým hitem. Jen v prvním měsíci nastoupilo 9 obchodníků. Jedno zahájení spolupráce tak vyšlo na pouhých 7 222 Kč. Cena za lead se dlouhodobě drží kolem 180 Kč a průměrně se hlásí 80 obchodníků měsíčně.

Tip:

Zaměření na USP

Nedaří se Vám najít nové zaměstnance? Zaměřte se na USP (Unique Selling Proposition). Jedná se o jedinečnou nabídku, která Vás odliší od konkurence. V době, kdy je v České republice nejnižší nezaměstnanost v rámci EU, si mohou uchazeči vybírat z desítek nabídek. Proto je zásadní zaujmout je a nabídnout něco ojedinělého. U EAFG toto fungovalo na 100 %.

Zajímavosti projektu

9 nástupů za první měsíc
Kampaň byla na základě spokojenosti prodloužena
Cena za pohovor se dlouhodobě drží pod 1000 Kč

Výsledky naší práce

0
Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy

Hledaná pozice

Obchodník

Délka spolupráce

5 měsíců

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Věří nám stovky klientů,
kterým jsme zajistili více jak 1.000 nástupů

Dejte nám o sobě vědět a exkluzivně získáte cenu za obsazení pozice, kterou má Vaše konkurence

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.