Když nám Facebook nechce podat pomocnou ruku

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Jakub Jevčič

Marketing Business Consultant:

Danilo Medenica

Pozice:

Zámečník

Tohle je Faiveley Transport

Faiveley Transport Plzeň, s.r.o. je součástí amerického koncernu Wabtec Corporation, který se po sloučení s francouzskou společností Faiveley Transport v roce 2016 a americkou společností GE Transportation v roce 2019 stal největším výrobcem komponent pro železniční průmysl. Wabtec dodává své výrobky, včetně celých lokomotiv, na všechny klíčové trhy na světě, a to jak pro nákladní, tak osobní přepravu.

Když nám paní Bartošová z Faiveley Transport napsala, že potřebuje pomoci s náborem Operátorů výroby do Nýřan ani na chvíli jsme neváhali a pustili se do spolupráce. Nábor technických pozic nám jde výborně. Jak už můžete vidět při case study Amazon, Woltair, Mubea či S-Power.

Nečekali jsme ale, že nám Facebook bude házet klacky pod nohy.

Začátky naší spolupráce

Začátek spolupráce probíhal hladce. Připravila se lákavá landing page s poutavými texty a reklama, kterou nelze jen tak odmítnout. Jen během prvního týdne jsme získali přes 20 kontaktů, ze kterých si společnost domluvila 3 osobní pohovory. Pokračovalo to tak i dále a neustále přicházelo v průměru 15 zájemců týdně.

Vytvoření unikátních reklam

Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech a za celou kampaň

Výsledky v prvních týdnech byly skvělé, jen nám bohužel Facebook začal poměrně dost komplikovat práci. Proběhla více jak týdenní blokace, kdy nám Facebook nedovolil spustit jakoukoliv reklamu s názvem Faiveley Transport. Nespočetněkrát jsme měnili grafiku či reklamní text, zkontrolovali pomalu každé písmeno, ale bohužel nám Facebook nedovolil ukázat možným zájemcům reklamu pro místo zámečníka. A to jsme neporušovali žádná pravidla!

Jedna z nevýhod také byla, že i když jsme cílili na muže s technickými znalostmi, tak mnoho z nich nepostoupilo jednoduchou praktickou zkouškou. Dotazník obsahoval důležité otázky, které měli klientce napovědět ohledně zkušeností kandidáta. Mezi ně patřily například:

Máte některé zkušenosti z předchozí praxe v souvislosti s prací zámečníka?

Jakou zkušenost v rámci zámečnictví máte?

Jste manuálně zručný?

Orientujete se v Technické dokumentaci?

Jaké zaměření jste studoval?

Díky vybraným otázkám bylo jednoduché pro klientku vyselektovat nekvalitní zájemce. Naší doménou je totiž kvalifikovat kandidáty ještě před pohovorem. Ukážeme, co v životopise nikdy nenajdete a šetříme tak klientům hromadu času.

Zajímavosti projektu

Projekt patřil mezi ty nejnáročnější, co se týče úprav a časové pracnosti.
I když nám Facebook komplikoval propagaci reklamy mezi potencionální uchazeče, do systému i tak přišlo v krátkém čase mnoho zajímavých leadů.
Během necelých 3 měsíců se nám podařilo dodat přes 120 potencionálních uchazečů.

Výsledky naší práce

Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy
0

Hledaná pozice

Zámečník

Délka spolupráce

3 měsíce

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.