Když nám paní Bartošová z Faiveley Transport napsala, že potřebuje pomoci s náborem Operátorů výroby do Nýřan ani na chvíli jsme neváhali a pustili se do spolupráce. Nábor technických pozic nám jde výborně. Jak už můžete vidět při case study Amazon, Woltair, Mubea či S-Power.
Nečekali jsme ale, že nám Facebook bude házet klacky pod nohy.
Začátek spolupráce probíhal hladce. Připravila se lákavá landing page s poutavými texty a reklama, kterou nelze jen tak odmítnout. Jen během prvního týdne jsme získali přes 20 kontaktů, ze kterých si společnost domluvila 3 osobní pohovory. Pokračovalo to tak i dále a neustále přicházelo v průměru 15 zájemců týdně.
Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.
Výsledky v prvních týdnech byly skvělé, jen nám bohužel Facebook začal poměrně dost komplikovat práci. Proběhla více jak týdenní blokace, kdy nám Facebook nedovolil spustit jakoukoliv reklamu s názvem Faiveley Transport. Nespočetněkrát jsme měnili grafiku či reklamní text, zkontrolovali pomalu každé písmeno, ale bohužel nám Facebook nedovolil ukázat možným zájemcům reklamu pro místo zámečníka. A to jsme neporušovali žádná pravidla!
Jedna z nevýhod také byla, že i když jsme cílili na muže s technickými znalostmi, tak mnoho z nich nepostoupilo jednoduchou praktickou zkouškou. Dotazník obsahoval důležité otázky, které měli klientce napovědět ohledně zkušeností kandidáta. Mezi ně patřily například:
Máte některé zkušenosti z předchozí praxe v souvislosti s prací zámečníka?
Jakou zkušenost v rámci zámečnictví máte?
Jste manuálně zručný?
Orientujete se v Technické dokumentaci?
Jaké zaměření jste studoval?
Díky vybraným otázkám bylo jednoduché pro klientku vyselektovat nekvalitní zájemce. Naší doménou je totiž kvalifikovat kandidáty ještě před pohovorem. Ukážeme, co v životopise nikdy nenajdete a šetříme tak klientům hromadu času.
Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.