:books: “Šokující ukázky náborových reklam na FB aneb proč to ostatní marketéři dělají tak špatně?” Stáhnout e-book. :inbox_tray: 

Potřebujeme naléhavě stovky lidí na amsterdamské letiště!

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Jaroslav Ostruszka

Marketing Business Consultant:

Michal Mikulášek

Pozice:

Práce na letišti - Handling / Cargo / Cleaning

Spolupráce spočívala v získávání kontaktů na brigádníky, kteří odcestují do Nizozemska a zažijí tam šestiměsíční dobrodružství spojené s prací na mezinárodním letišti Schiphol. Úspěch kampaně nebyl jen v doručení požadovaného počtu leadu, ale také ve vytvoření lepšího konverzního trychtýře, kterým mají potenciální kandidáti procházet a vyplňovat dotazníky.

Tohle je WorkTravel

Mezinárodní agentura s osmiletou zkušeností se zajišťováním práce v zahraničí s více než 2000 zprostředkováním práce.

Začátky naší spolupráce

Vzhledem k tomu, že se jednalo o startovní projekt, tak jsme se rozhodli, že po tom, co kandidát vyplní dotazník, vytvoříme proces, při kterém se automaticky vygeneruje PDF, které předpřipraví tzv. “bezpečnostní prověrku” pro holandské úřady a klient tak bude schopen rovnou odeslat žádost. Tento krok měl výrazně zjednodušit nástupní proces a uchazeči neměli žádné starosti.

Vytvoření unikátních reklam

Pro klienta jsme vytvořili unikátní grafické návrhy reklam, které byly propagovány na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech

Proces probíhal následovně

Z kampaně se návštěvník dostal na přistávací stránku -> vyplnil dotazník -> osobní informace se vygenerovaly do předpřipraveného PDF (bezpečnostní prověrka) -> Kandidát PDF vytiskl, podepsal, naskenoval a odeslal zpět na email -> Následně mu byla automaticky odeslaná smlouva, která také obsahovala jeho osobní informace, které podepsal a odeslal zpět na náš email, kde si jej přebrala naše asistentka a smlouva byla odeslaná na holandské úřady

Znění reklamy:

Představ si jaké by to bylo, kdybys odcestoval do Holandska, poznal nové lidi, zlepšil svoji angličtinu, zažil obrovskou zábavu a vzrušení a za 6 měsíců si vydělal 297 000 Kč pracováním na jednom z nejrušnějším letišti v Evropě!

Co tě čeká, pokud se hned teď zaregistruješ?
👉 Nastoupíš do práce na letišti Schiphol, ve kterém si během 6 měsíců vyděláš minimálně 297.000 Kč.
👉 Můžeš si vybrat nástup buď v září nebo říjnu tohoto roku.
👉 Výplatu dostaneš týdně, takže nebudeš čekat déle než 7 dní, než budeš mít finance na svém účtu.
👉 Zlepšíš svoji angličtinu na úroveň, kdy budeš mluvit jako ninja 😎.
👉 Zajistíme ti ubytování, takže nemusíš trávit čas obvoláváním a stresováním.

Pro koho je tato příležitost vhodná?
✅ Pro studenty, kteří chtějí procestovat Evropu a zároveň ohromit svoje budoucí zaměstnavatele zkušeností v zahraničí a pokročilejší znalostí anglického jazyka.
✅ Pro lidi, kteří si chtějí v zahraničí vydělat až o 100% více než je průměrný plat v ČR a zároveň nečekat 30 dní na výplatu, protože my přece platíme týdně 😎.
✅ Pro všechny, kteří si uvědomují, že bez práce nejsou koláče a hledají velmi dobře placenou práci. Navíc dostanou 150% příplatky, pokud se rozhodnou pracovat i o víkendech.

Faktem je, že to děláme už 8 let. Za tu dobu jsme lidem, jako jsi ty. vyplatili už celkem 165 milionů Kč a na letišti máme celkem 15 zaměstnavatelů, kteří se starají o plynulý provoz.

Chceš zažít nejlepší rok ve svém životě? Holandsko je díky naší příležitostí nejžádanější destinaci ihned po Anglii.

Klikni na obrázek, vyplň registraci a s dalším postupem tě bude kontaktovat náš koordinátor, který s tebou projde vše potřebné.

Cílení

Jelikož jsme cílili na celou Českou republiku, bylo zásadní pracovat s cílovou skupinou. Nabídka byla atraktivní především pro mladé lidi nebo studenty, tomu jsem uzpůsobili komunikaci i grafiky. Využívali jsme například carousel, story formát a vedle propagace na Facebooku a Instagramu jsme inzerovali i na TikTok.

Pracovali jsem také se zájmy a statusy. Nejvýkonnější reklamní sada byla na mladé single lidi a na lidi, kteří rádi cestují. Důvody jsou jednoduché. Nemají závazky, nebojí se poznávat nová místa a samozřejmě si chtějí vydělat zajímavé peníze.

Tip:

Při větší cílové skupině je potřeba více pracovat s publikem. Jak přemýšlí? Co je zajímá? Proč by pro ně měla být nabídka atraktivní? U této kampaně bylo vidět, že velmi funguje možnost atraktivního výdělku - u běžné brigády si 50 000 Kč měsíčně nevyděláte - možnost odcestovat do jiné země a zlepšit si angličtinu. To vám může pomoci i v dalším profesním uplatnění.

Celkem jsme dodali za 3 měsíce 1756 kvalifikovaných leadů a 284 dodaných bezpečnostních prověrek. Konverzní poměr dotazníku byl fantastických 41 % a v průměru trvalo vyplnit dotazník okolo 4 minut a 11 sekund.

Zajímavosti projektu

Ze začátku byl průběh kampaně bezproblémový. Po několika týdnech ovšem začal Facebook velmi aktivně zamítat reklamu zřejmě kvůli “nahlašování”. Museli jsme tak kampaň spouštět na několika fanpage zároveň, abychom zajistili nepřerušovaný průběh kampaně.
Lidé v reklamních kampaních nejvíce reagovali na potenciální výdělek. Pro brigádníka bylo 50 000 Kč měsíčně velmi atraktivní.
Nejvýkonnější grafika byla fotka, kde pršelo. Zde se potvrzuje, že sluníčko a úsměvy nemusí být zárukou dobrého výsledku.

Výsledky naší práce

0
Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy

Hledaná pozice

Práce na letišti – Handling / Cargo / Cleaning

Délka spolupráce

3 měsíce

Komentář obchodníka

Začátek spolupráce byl šitý trochu horkou jehlou, protože klient byl ve skluzu počtu obsazených pozic. Jeden z hlavních důvodů, proč se s námi rozhodl spolupracovat je, že po změnách ze strany Facebooku dokážeme stále cílit dle věku. Dále jsme mu dokázali kompletně zajistit screening kandidátů, přípravu bezpečnostních prověrek a komunikaci s uchazeči až do doby odjezdu. Povedlo se nám to připravit v rekordním čase neskutečných 14 dní a přinesli jsme řadu inovací, jak šetřit čas HR.

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Kontaktní formulář

Prosíme o vyplnění krátkého formuláře. Po odeslání vás budeme kontaktovat v co nejbližší době.
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.