Proces probíhal následovně
Z kampaně se návštěvník dostal na přistávací stránku -> vyplnil dotazník -> osobní informace se vygenerovaly do předpřipraveného PDF (bezpečnostní prověrka) -> Kandidát PDF vytiskl, podepsal, naskenoval a odeslal zpět na email -> Následně mu byla automaticky odeslaná smlouva, která také obsahovala jeho osobní informace, které podepsal a odeslal zpět na náš email, kde si jej přebrala naše asistentka a smlouva byla odeslaná na holandské úřady
Znění reklamy:
Představ si jaké by to bylo, kdybys odcestoval do Holandska, poznal nové lidi, zlepšil svoji angličtinu, zažil obrovskou zábavu a vzrušení a za 6 měsíců si vydělal 297 000 Kč pracováním na jednom z nejrušnějším letišti v Evropě!
Co tě čeká, pokud se hned teď zaregistruješ?
👉 Nastoupíš do práce na letišti Schiphol, ve kterém si během 6 měsíců vyděláš minimálně 297.000 Kč.
👉 Můžeš si vybrat nástup buď v září nebo říjnu tohoto roku.
👉 Výplatu dostaneš týdně, takže nebudeš čekat déle než 7 dní, než budeš mít finance na svém účtu.
👉 Zlepšíš svoji angličtinu na úroveň, kdy budeš mluvit jako ninja 😎.
👉 Zajistíme ti ubytování, takže nemusíš trávit čas obvoláváním a stresováním.
Pro koho je tato příležitost vhodná?
✅ Pro studenty, kteří chtějí procestovat Evropu a zároveň ohromit svoje budoucí zaměstnavatele zkušeností v zahraničí a pokročilejší znalostí anglického jazyka.
✅ Pro lidi, kteří si chtějí v zahraničí vydělat až o 100% více než je průměrný plat v ČR a zároveň nečekat 30 dní na výplatu, protože my přece platíme týdně 😎.
✅ Pro všechny, kteří si uvědomují, že bez práce nejsou koláče a hledají velmi dobře placenou práci. Navíc dostanou 150% příplatky, pokud se rozhodnou pracovat i o víkendech.
Faktem je, že to děláme už 8 let. Za tu dobu jsme lidem, jako jsi ty. vyplatili už celkem 165 milionů Kč a na letišti máme celkem 15 zaměstnavatelů, kteří se starají o plynulý provoz.
Chceš zažít nejlepší rok ve svém životě? Holandsko je díky naší příležitostí nejžádanější destinaci ihned po Anglii.
Klikni na obrázek, vyplň registraci a s dalším postupem tě bude kontaktovat náš koordinátor, který s tebou projde vše potřebné.
Cílení
Jelikož jsme cílili na celou Českou republiku, bylo zásadní pracovat s cílovou skupinou. Nabídka byla atraktivní především pro mladé lidi nebo studenty, tomu jsem uzpůsobili komunikaci i grafiky. Využívali jsme například carousel, story formát a vedle propagace na Facebooku a Instagramu jsme inzerovali i na TikTok.
Pracovali jsem také se zájmy a statusy. Nejvýkonnější reklamní sada byla na mladé single lidi a na lidi, kteří rádi cestují. Důvody jsou jednoduché. Nemají závazky, nebojí se poznávat nová místa a samozřejmě si chtějí vydělat zajímavé peníze.