Stačilo nám pouze 14 dní propagace na Facebooku a rodině Koláčkovým jsme našli 4 kuchaře. Cena za nástup kuchaře tak vyšla na 17 500 Kč, což je o polovinu méně oproti personálním agenturám.
Máme rádi tu poctivost a nadšení českých podnikatelů. Násobí se, jakmile jde o rodinný podnik, kdy každý táhne za jeden provaz, a kde je přístup: Dohodnuté platí a je závazné pro obě strany. Přesně to jsme vnímali u tohoto klienta.
Cílili jsme samozřejmě na vyučené kuchaře s praxí a dařilo se nám oslovit velmi relevantní a zkušené kandidáty. Z 18 spojených hovorů bylo domluveno 11 pohovorů. 11 pohovorů za 14 dní, to není špatné, že?
Po pár dnech od spuštění kampaně nám volal nadšený klient, že se mu přihlásil jeden velmi kvalitní šéfkuchař. A pak, že se na Facebooku nehledá práce!
Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.
Zažili jsme toho s klienty už spoustu. Ale aby nám po 14 dnech zvonil telefon s žádostí o okamžité zastavení kampaně? To se stává málokdy. Stopnutí kampaně bylo naštěstí z důvodu maximální spokojenosti, proto jsme ve spolupráci pokračovali a vybírali servírky a číšníky.
Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.