Ihned stopněte kampaň, už ji nepotřebujeme!

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Jiří Křelina

Marketing Business Consultant:

Danilo Medenica

Pozice:

Kuchař

Rodina Koláčkova s.r.o.

Malá rodinná firma, založená v roce 2016, vlastní a provozuje dva gastro provozy: Penzion a Restauraci Na Hvězdě v Jeseníkách a Hotel Zlechov na břehu Plumlovské přehrady v okrese Prostějov. Jejich tým čítá kolem 30 spolupracovníků. Hlavním cílem podniků je připravovat pokrmy zákazníkům tak, aby odcházeli nasycení, napojení a s dobrým pocitem. V portfoliu služeb mají vedle gastronomie i ubytování a další přidružené služby s tím spojené.

Stačilo nám pouze 14 dní propagace na Facebooku a rodině Koláčkovým jsme našli 4 kuchaře. Cena za nástup kuchaře tak vyšla na 17 500 Kč, což je o polovinu méně oproti personálním agenturám.

Začátky naší spolupráce

Jak jsme postupovali?

Máme rádi tu poctivost a nadšení českých podnikatelů. Násobí se, jakmile jde o rodinný podnik, kdy každý táhne za jeden provaz, a kde je přístup: Dohodnuté platí a je závazné pro obě strany. Přesně to jsme vnímali u tohoto klienta.

Cílili jsme samozřejmě na vyučené kuchaře s praxí a dařilo se nám oslovit velmi relevantní a zkušené kandidáty. Z 18 spojených hovorů bylo domluveno 11 pohovorů. 11 pohovorů za 14 dní, to není špatné, že?

Po pár dnech od spuštění kampaně nám volal nadšený klient, že se mu přihlásil jeden velmi kvalitní šéfkuchař. A pak, že se na Facebooku nehledá práce!

Reklamy klienta před spoluprací

Ačkoli mohli grafiky působit moderně a jednoduše, neobsahovaly žádné zásadní informace k dané pozici. Obecné fráze nepřilákají pozornost. Jak tímto chcete zaujmout lidi na sociálních sítích? Proč v grafikách neukázat konkrétní lidi, které jsou v týmu? Nebo konkrétního nadřízeného, se kterým budete pracovat? Není příjemnější reagovat na skutečné lidi než na obecné fráze nebo fotky z fotobanky?

Vytvoření unikátních reklam

Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech a za celou kampaň

Úspěšná grafika

V grafikách jsme využívali reálných fotek zaměstnanců a prostředí podniku, které nám klient pro tyto účely pořídil. Opět se jen potvrzuje, že reálné fotografie jsou výkonnější než fotky z fotobanky. Také jsme využili kontrastnější barvu, která více zaujme.

Zažili jsme toho s klienty už spoustu. Ale aby nám po 14 dnech zvonil telefon s žádostí o okamžité zastavení kampaně? To se stává málokdy. Stopnutí kampaně bylo naštěstí z důvodu maximální spokojenosti, proto jsme ve spolupráci pokračovali a vybírali servírky a číšníky.

Zajímavosti projektu

Klient vyplnil zájem na našem webu 3.května. Do 14 dní byla spuštěná kampaň a k 1.6 už mu nastoupil první kuchař.
Cena za nástup 17 500 Kč
Kampaň byla na základě úspěchu předělána na nábor číšníků

Výsledky naší práce

0
Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy

Hledaná pozice

Kuchař

Délka spolupráce

2 měsíce

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 24 hodin.

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.