Dokážeme sehnat automechaniky nákladních vozů?

Clients Manager:

Vojtěch Jahoda

FB Marketing Expert:

Šimon Rožánek

Marketing Business Consultant:

Danilo Medenica

Pozice:

Automechanik nákladních vozidel

Tohle je L7

Autoservisy L7 disponují nejmodernější technikou a originálními diagnostickými zařízeními renomovaných výrobců. Specializují se na servis přepravníků, návěsů, přívěsů, speciálních a hydraulických nástaveb.

Začátky naší spolupráce

Dokážeme sehnat automechaniky nákladních vozů?

Nový klient, nová pozice, nová mise: změnit lidem životy. 

Najít pozitiva na pracovní příležitosti dokáže leckdo. Zformulovat je do hezkého textíku také není raketová věda. My jsme na to šli opačně. Definovali jsme si potenciální bariéry, proč by někdo mohl mít obavu se o pozici ucházet.

Klient potřebuje automechaniky v servisech nákladních vozů. U kamionů je všechno větší jak u osobáku. Jde o fyzicky namáhavou práci. 

Servisy jsou umístěné poblíž dálnic. Jsou to menší města či obce hůře dostupné veřejnou dopravou.

V neposlední řadě klientův brand L7 mohl být také problematický. Bývalí zaměstnanci mají potřebu vyjadřovat se v diskuzích pod příspěvky a ventilovat svou nespokojenost.

No a co s tím, když my v reklamě NIKDY NELŽEME?

Vytvoření unikátních reklam

Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech a za celou kampaň

Čas překlopit nevýhody ve výhody

V reklamách mluvíme s uchazeči jejich jazykem. Všechno jim vysvětlíme. Potřebujeme totiž kandidáty, kteří skutečně mají zájem o pozici. Nestojíme o zvědavce, kteří se proklikli jen z nudy. 

Fyzicky namáhavá práce a žádné flákání? Jo, ale zase si vyděláš i 65 000 Kč. 

Hůře dostupné lokality? Na velké dílně dělá hodně kolegů, kteří se domlouvají a do práce jezdí společně.

Nespokojené hlasy bývalých zaměstnanců? Vedení celé společnosti prošlo personální obměnou a změnilo chování vůči svým lidem.

Najít ten správný úhel je úkolem markeťáka. Pro každého může být moment rozhodnutí ukrytý jinde. Následuje ukázka z kampaně, co všechno lze vnímat jako benefit:

Na dílně je nás na jedné směně 10. Jsme tu super parta a tím, že je nás více, se vždycky na čemkoli společně domluvíme. Chceš si vzít dovolenou v létě a vyrazit k moři? Jasně, nikdo ti nebude klást žádné překážky.

Výsledky za 3 měsíce spolupráce

184 Platných kontaktů (relevantní uchazeči splňující kvalifikaci)

32 domluvených pohovorů

8 nástupů

Zajímavosti projektu

Nabírali jsme do tří různých autoservisů ve třech rozdílných lokalitách. To nám umožňuje optimalizovat budget a cílit na konkrétní lokalitu, kde má klient zrovna největší potřebu.
S L7 jsme měli ještě kampaň na řidiče autopřepravníku. Také u druhé kampaně jsme doručili výsledek. Povedlo se nám najít 6 nových řidičů.
Vzhledem ke skvělé spolupráci nám L7 natočil videoreferenci, kde upřímně přiznal, že metodě Prodator zprvu nevěřili.

Výsledky naší práce

Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy
0

Hledaná pozice

Automechanik nákladních vozidel

Délka spolupráce

4 měsíce

Komentář obchodníka

Pro našeho klienta jsme připravili náborovou kampaň zaměřenou na pozice automechanika a řidiče autopřepravníku. Již od začátku byla patrná potřeba rychle obsadit tyto klíčové pozice.

Navzdory počáteční nedůvěře se ukázalo, že naše kampaň funguje. Spolupráce nám umožnila budovat vztah založený na důvěře a přinést takové výsledky, které odpovídají klientovým očekáváním.

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.