Nový klient, nová pozice, nová mise: změnit lidem životy.
Najít pozitiva na pracovní příležitosti dokáže leckdo. Zformulovat je do hezkého textíku také není raketová věda. My jsme na to šli opačně. Definovali jsme si potenciální bariéry, proč by někdo mohl mít obavu se o pozici ucházet.
Klient potřebuje automechaniky v servisech nákladních vozů. U kamionů je všechno větší jak u osobáku. Jde o fyzicky namáhavou práci.
Servisy jsou umístěné poblíž dálnic. Jsou to menší města či obce hůře dostupné veřejnou dopravou.
V neposlední řadě klientův brand L7 mohl být také problematický. Bývalí zaměstnanci mají potřebu vyjadřovat se v diskuzích pod příspěvky a ventilovat svou nespokojenost.
No a co s tím, když my v reklamě NIKDY NELŽEME?
Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.
V reklamách mluvíme s uchazeči jejich jazykem. Všechno jim vysvětlíme. Potřebujeme totiž kandidáty, kteří skutečně mají zájem o pozici. Nestojíme o zvědavce, kteří se proklikli jen z nudy.
Fyzicky namáhavá práce a žádné flákání? Jo, ale zase si vyděláš i 65 000 Kč.
Hůře dostupné lokality? Na velké dílně dělá hodně kolegů, kteří se domlouvají a do práce jezdí společně.
Nespokojené hlasy bývalých zaměstnanců? Vedení celé společnosti prošlo personální obměnou a změnilo chování vůči svým lidem.
Najít ten správný úhel je úkolem markeťáka. Pro každého může být moment rozhodnutí ukrytý jinde. Následuje ukázka z kampaně, co všechno lze vnímat jako benefit:
Na dílně je nás na jedné směně 10. Jsme tu super parta a tím, že je nás více, se vždycky na čemkoli společně domluvíme. Chceš si vzít dovolenou v létě a vyrazit k moři? Jasně, nikdo ti nebude klást žádné překážky.
184 Platných kontaktů (relevantní uchazeči splňující kvalifikaci)
32 domluvených pohovorů
8 nástupů
Pro našeho klienta jsme připravili náborovou kampaň zaměřenou na pozice automechanika a řidiče autopřepravníku. Již od začátku byla patrná potřeba rychle obsadit tyto klíčové pozice.
Navzdory počáteční nedůvěře se ukázalo, že naše kampaň funguje. Spolupráce nám umožnila budovat vztah založený na důvěře a přinést takové výsledky, které odpovídají klientovým očekáváním.
Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.