V České republice provozuje Mubea 3 velké závody s více jak 3 500 zaměstnanci a potřebovali od nás pomoci s posílením výroby. Vzhledem k velké potřebě nových operátorů CNC strojů a operátorů do výroby vznikly z původní jedné kampaně tři. Operátory výroby jsme tak hledali do Prostějova, Dolních Kralovic i Žebráku.
Úspěch se dostavil prakticky okamžitě. Hned v prvním týdnu kampaně se nám podařilo klienta spojit s 35 potencionálními uchazeči, ze kterých bylo 13 na osobním pohovoru.
Při psaní reklamy jsme dbali na dlouholetou tradici, stabilitu a zajímavé benefity. Mubea například během pandemie covid-19 nepropustila jediného zaměstnance. Do všech výrobních hal má zdarma zajištěn svoz, milovníkům řízení přispívají na benzín, mají týden dovolené navíc nebo 13. plat. To vše lidi zajímá. I díky tomu jsme se za začátku kampaně dostávali na 3 Kč za proklik na landing page. U optimalizace na 94 Kč za vyplnění dotazníku.
Vedle benefitů pomohla také autenticita. V grafikách figurovali reální zaměstnanci z výrobních hal, které publikum na Facebooku poznávalo. Právě doporučení současných zaměstnanců, reakce jejich přátel a organické sdílení inzerátu pomohlo k dalšímu oslovení lidí.
Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.
Náborová strategie společnosti byla primárně skrz pracovní portály a reklamy na Facebooku.
Propagace příspěvků na Facebooku ovšem nebyla jakkoli zacílena a nezaujala. Text byl především o základním sdělení s kontaktem na pevnou linku. Celkem retro, co myslíte?
Grafika byla formou textového zpracování klíčových informací jako například náplň práce a požadavky. Toto jsme vnímali jako velmi neefektivní, jelikož tyto informace patří do textu příspěvku a ne do grafiky. Grafika nebyla výrazná, takže zapadla ve feedu a neupoutala pozornost.
Naše řešení
V dnešní automatizované době, kdy stačí klikat čím dál méně, roste důraz na jiné prvky propagace, které mají zásadní vliv na výsledek. Jedním z hlavních faktorů je atraktivní zpracování reklamy. Respektive všech prvků, co s ní souvisí.
Konkrétně:
Lead vznikl z cold emailingu 22. 11. 2021. Hlavní informace byla, že mají problém obsadit výrobní pozice. Andreu Soukupovou, za závodu Žebrák, naše metoda velmi zaujala vzhledem k potřebě, kterou mají. Neustále nabírají lidi na pozice operátor výroby. Pracovní portály jim nefungují, lidé se hlásí málo a když už se někdo objeví, nedorazí na pohovor. Zkoušeli i jiné zdroje. Reklamy na autobusech, billboardy, letáky, reklamu v místním rádiu… Řádově je tyto aktivity vyšly na více než 200 000 Kč a nepřinesly vůbec nic. Nakonec zkoušeli i tzv. cílenou SMS kampaň, kdy rozeslali 20 000 SMS a domluvili jen 3 pohovory. Paní Soukupová byla z naší metody nadšená a hledala způsob, jak kampaň schválit ještě během prosince, aby se začalo, co nejdříve. Vzhledem k vánočním svátkům a prázdninám v Německu se to bohužel nepovedlo. K finálnímu rozhodnutí o spolupráci pomohla i garance zkušebního měsíce. Během ledna došlo ke schválení a spuštění kampaně nejen na závod v Žebráku, ale i do Dolních Kralovic a Prostějova, kde řešili stejný problém. Hned první měsíc vedl k obrovskému úspěchu. 123 kontaktů, realizování 17 pohovorů a 6 nástupů. Mubea tak rovnou potvrdila zbylé 2 měsíce a jakékoliv pochybnosti byly pryč.
Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.