Astronomických 17 nástupů operátorů výroby za 3 měsíce spolupráce

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Jiří Křelina

Marketing Business Consultant:

Danilo Medenica

Pozice:

Operátor výroby

Tohle je Mubea

Hlavní specializací je výroba karbonových výrobků pro automobilky jako například Porsche, Bentley, McLaren, Aston Martin apod. Patří mezi lídry technologických inovací v automobilovém světě s více jak stoletou tradicí. Ve světě mají 48 výrobních závodů s více jak 14 000 zaměstnanci.

V České republice provozuje Mubea 3 velké závody s více jak 3 500 zaměstnanci a potřebovali od nás pomoci s posílením výroby. Vzhledem k velké potřebě nových operátorů CNC strojů a operátorů do výroby vznikly z původní jedné kampaně tři. Operátory výroby jsme tak hledali do Prostějova, Dolních Kralovic i Žebráku.

Začátky naší spolupráce

Úspěch se dostavil prakticky okamžitě. Hned v prvním týdnu kampaně se nám podařilo klienta spojit s 35 potencionálními uchazeči, ze kterých bylo 13 na osobním pohovoru.

Při psaní reklamy jsme dbali na dlouholetou tradici, stabilitu a zajímavé benefity. Mubea například během pandemie covid-19 nepropustila jediného zaměstnance. Do všech výrobních hal má zdarma zajištěn svoz, milovníkům řízení přispívají na benzín, mají týden dovolené navíc nebo 13. plat. To vše lidi zajímá. I díky tomu jsme se za začátku kampaně dostávali na 3 Kč za proklik na landing page. U optimalizace na 94 Kč za vyplnění dotazníku.

Vedle benefitů pomohla také autenticita. V grafikách figurovali reální zaměstnanci z výrobních hal, které publikum na Facebooku poznávalo. Právě doporučení současných zaměstnanců, reakce jejich přátel a organické sdílení inzerátu pomohlo k dalšímu oslovení lidí.

Reklamy klienta před spoluprací

Inzerát jako v Annonci nebo Zlatých stránkách. Ne, nevrátili jsme se do roku 1995, tohle byly aktuální inzeráty společnosti Mubea. V popisu a grafice musí být všechny informace! Toto je asi pravidlo, kterým se společnost řídila. Souhlasíme s tím, že v grafikách a textech musí být informace, ale ty zásadní! A to je rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Banner o stylu dokumentu A4 skutečně pozornost kvalitních lidí nepřitáhne. Vrcholem je kontakt na pevnou linku. To už je extrémní retro, co myslíte?

Vytvoření unikátních reklam

Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech a za celou kampaň

Náborová strategie společnosti byla primárně skrz pracovní portály a reklamy na Facebooku.

Propagace příspěvků na Facebooku ovšem nebyla jakkoli zacílena a nezaujala. Text byl především o základním sdělení s kontaktem na pevnou linku. Celkem retro, co myslíte? 

Grafika byla formou textového zpracování klíčových informací jako například náplň práce a požadavky. Toto jsme vnímali jako velmi neefektivní, jelikož tyto informace patří do textu příspěvku a ne do grafiky. Grafika nebyla výrazná, takže zapadla ve feedu a neupoutala pozornost.

Naše řešení

V dnešní automatizované době, kdy stačí klikat čím dál méně, roste důraz na jiné prvky propagace, které mají zásadní vliv na výsledek. Jedním z hlavních faktorů je atraktivní zpracování reklamy. Respektive všech prvků, co s ní souvisí.

Konkrétně: 

  • Využili jsme autentické fotky reálných zaměstnanců společnosti. 
  • Grafiky jsme ladili do brandu Mubea, ale vytvořili jsme zajímavé grafické prvky, které zaujmou. 
  • Jako hlavní sdělení jsme komunikovali klíčové a konkrétní benefity. 
  • CTA skutečně vyzývalo k prokliku dále a k vyplnění dotazníku.

Tip:

Důraz na průběžné testování

Každá kampaň je jiná. Má jinou cílovou skupinu, která reaguje na jiné argumenty. Různě velká publika. Různé rozpočty. Z toho důvodu neexistuje jeden univerzální postup. V každém reklamním účtu můžou fungovat jiné věci. Proto průběžně kontrolujeme výsledky a promptně reagujeme na jakýkoliv pokles výkonu.

Zajímavosti projektu

205 kontaktů za první 2 měsíce a 14 nástupů
Průměrná cena za pohovor 879 Kč
Přes 50 sdílení reklamy současnými zaměstnanci a jejich přáteli

Výsledky naší práce

Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy
0

Hledaná pozice

Operátor výroby

Délka spolupráce

3 měsíce

Komentář obchodníka

Lead vznikl z cold emailingu 22. 11. 2021. Hlavní informace byla, že mají problém obsadit výrobní pozice. Andreu Soukupovou, za závodu Žebrák, naše metoda velmi zaujala vzhledem k potřebě, kterou mají. Neustále nabírají lidi na pozice operátor výroby. Pracovní portály jim nefungují, lidé se hlásí málo a když už se někdo objeví, nedorazí na pohovor. Zkoušeli i jiné zdroje. Reklamy na autobusech, billboardy, letáky, reklamu v místním rádiu… Řádově je tyto aktivity vyšly na více než 200 000 Kč a nepřinesly vůbec nic. Nakonec zkoušeli i tzv. cílenou SMS kampaň, kdy rozeslali 20 000 SMS a domluvili jen 3 pohovory. Paní Soukupová byla z naší metody nadšená a hledala způsob, jak kampaň schválit ještě během prosince, aby se začalo, co nejdříve. Vzhledem k vánočním svátkům a prázdninám v Německu se to bohužel nepovedlo. K finálnímu rozhodnutí o spolupráci pomohla i garance zkušebního měsíce. Během ledna došlo ke schválení a spuštění kampaně nejen na závod v Žebráku, ale i do Dolních Kralovic a Prostějova, kde řešili stejný problém. Hned první měsíc vedl k obrovskému úspěchu. 123 kontaktů, realizování 17 pohovorů a 6 nástupů. Mubea tak rovnou potvrdila zbylé 2 měsíce a jakékoliv pochybnosti byly pryč.

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.