Astronomických 17 nástupů operátorů výroby za 3 měsíce spolupráce

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Jiří Křelina

Marketing Business Consultant:

Danilo Medenica

Pozice:

Operátor výroby

V České republice provozuje Mubea 3 velké závody s více jak 3 500 zaměstnanci a potřebovali od nás pomoci s posílením výroby. Vzhledem k velké potřebě nových operátorů CNC strojů a operátorů do výroby vznikly z původní jedné kampaně tři. Operátory výroby jsme tak hledali do Prostějova, Dolních Kralovic i Žebráku.

Tohle je Mubea

Hlavní specializací je výroba karbonových výrobků pro automobilky jako například Porsche, Bentley, McLaren, Aston Martin apod. Patří mezi lídry technologických inovací v automobilovém světě s více jak stoletou tradicí. Ve světě mají 48 výrobních závodů s více jak 14 000 zaměstnanci.

Jak jsme zahájili spolupráci?

Dobrý den Michale, máme problém oslovit výrobní pozice. Můžete nám s tím pomoci? Děkuji, Andrea
Dobrý den Andreo, děkuji moc za zprávu. Určitě Vám víme jak pomoci! Pojďme si zavolat, kde Vám to vysvětlím blíže.

Začátky naší spolupráce

Úspěch se dostavil prakticky okamžitě. Hned v prvním týdnu kampaně se nám podařilo klienta spojit s 35 potencionálními uchazeči, ze kterých bylo 13 na osobním pohovoru.

Při psaní reklamy jsme dbali na dlouholetou tradici, stabilitu a zajímavé benefity. Mubea například během pandemie covid-19 nepropustila jediného zaměstnance. Do všech výrobních hal má zdarma zajištěn svoz, milovníkům řízení přispívají na benzín, mají týden dovolené navíc nebo 13. plat. To vše lidi zajímá. I díky tomu jsme se za začátku kampaně dostávali na 3 Kč za proklik na landing page. U optimalizace na 94 Kč za vyplnění dotazníku.

Vedle benefitů pomohla také autenticita. V grafikách figurovali reální zaměstnanci z výrobních hal, které publikum na Facebooku poznávalo. Právě doporučení současných zaměstnanců, reakce jejich přátel a organické sdílení inzerátu pomohlo k dalšímu oslovení lidí.

Reklamy klienta před spoluprací

Inzerát jako v Annonci nebo Zlatých stránkách. Ne, nevrátili jsme se do roku 1995, tohle byly aktuální inzeráty společnosti Mubea. V popisu a grafice musí být všechny informace! Toto je asi pravidlo, kterým se společnost řídila. Souhlasíme s tím, že v grafikách a textech musí být informace, ale ty zásadní! A to je rozdíl mezi úspěchem a neúspěchem. Banner o stylu dokumentu A4 skutečně pozornost kvalitních lidí nepřitáhne. Vrcholem je kontakt na pevnou linku. To už je extrémní retro, co myslíte?

Vytvoření unikátních reklam

Pro klienta jsme vytvořili unikátní grafické návrhy reklam, které byly propagovány na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech

Náborová strategie společnosti byla primárně skrz pracovní portály a reklamy na Facebooku.

Propagace příspěvků na Facebooku ovšem nebyla jakkoli zacílena a nezaujala. Text byl především o základním sdělení s kontaktem na pevnou linku. Celkem retro, co myslíte? 

Grafika byla formou textového zpracování klíčových informací jako například náplň práce a požadavky. Toto jsme vnímali jako velmi neefektivní, jelikož tyto informace patří do textu příspěvku a ne do grafiky. Grafika nebyla výrazná, takže zapadla ve feedu a neupoutala pozornost.

Naše řešení

V dnešní automatizované době, kdy stačí klikat čím dál méně, roste důraz na jiné prvky propagace, které mají zásadní vliv na výsledek. Jedním z hlavních faktorů je atraktivní zpracování reklamy. Respektive všech prvků, co s ní souvisí.

Konkrétně: 

  • Využili jsme autentické fotky reálných zaměstnanců společnosti. 
  • Grafiky jsme ladili do brandu Mubea, ale vytvořili jsme zajímavé grafické prvky, které zaujmou. 
  • Jako hlavní sdělení jsme komunikovali klíčové a konkrétní benefity. 
  • CTA skutečně vyzývalo k prokliku dále a k vyplnění dotazníku.

Tip:

Důraz na průběžné testování

Každá kampaň je jiná. Má jinou cílovou skupinu, která reaguje na jiné argumenty. Různě velká publika. Různé rozpočty. Z toho důvodu neexistuje jeden univerzální postup. V každém reklamním účtu můžou fungovat jiné věci. Proto průběžně kontrolujeme výsledky a promptně reagujeme na jakýkoliv pokles výkonu.

Zajímavosti projektu

205 kontaktů za první 2 měsíce a 14 nástupů
Průměrná cena za pohovor 879 Kč
Přes 50 sdílení reklamy současnými zaměstnanci a jejich přáteli

Výsledky naší práce

0
Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy

Hledaná pozice

Operátor výroby

Délka spolupráce

3 měsíce

Komentář obchodníka

Lead vznikl z cold emailingu 22. 11. 2021. Hlavní informace byla, že mají problém obsadit výrobní pozice. Andreu Soukupovou, za závodu Žebrák, naše metoda velmi zaujala vzhledem k potřebě, kterou mají. Neustále nabírají lidi na pozice operátor výroby. Pracovní portály jim nefungují, lidé se hlásí málo a když už se někdo objeví, nedorazí na pohovor. Zkoušeli i jiné zdroje. Reklamy na autobusech, billboardy, letáky, reklamu v místním rádiu… Řádově je tyto aktivity vyšly na více než 200 000 Kč a nepřinesly vůbec nic. Nakonec zkoušeli i tzv. cílenou SMS kampaň, kdy rozeslali 20 000 SMS a domluvili jen 3 pohovory. Paní Soukupová byla z naší metody nadšená a hledala způsob, jak kampaň schválit ještě během prosince, aby se začalo, co nejdříve. Vzhledem k vánočním svátkům a prázdninám v Německu se to bohužel nepovedlo. K finálnímu rozhodnutí o spolupráci pomohla i garance zkušebního měsíce. Během ledna došlo ke schválení a spuštění kampaně nejen na závod v Žebráku, ale i do Dolních Kralovic a Prostějova, kde řešili stejný problém. Hned první měsíc vedl k obrovskému úspěchu. 123 kontaktů, realizování 17 pohovorů a 6 nástupů. Mubea tak rovnou potvrdila zbylé 2 měsíce a jakékoliv pochybnosti byly pryč.

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Věří nám stovky klientů,
kterým jsme zajistili více jak 1.000 nástupů

Dejte nám o sobě vědět a exkluzivně získáte cenu za obsazení pozice, kterou má Vaše konkurence

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.