O2 posilovalo svůj tým o obchodníky se zkušenostmi z telca nebo energií. Další podmínkou bylo vlastnění řidičského oprávnění, automobil a spolupráce na IČO. Hned u startu kampaně jsme tušili, že očekávání jsou vysoká a požadavky na kandidáty tvrdé. A to se bohužel potvrdilo.
Další komplikací bylo i to, že jsme v kampani nemohli využít značku O2. Zmínka o společnosti se nesměla objevit v textu reklam, logo nebylo uvedeno na grafikách. Problém? Potenciálně ano, ale personální společnosti také hledají do firem bez uvedení názvu, konejšili jsme se.
Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.
Když nepočítáme neplatné telefonní číslo nebo vymyšlená jména, dotazník nám za měsíc spolupráce vyplnilo 49 lidí. Kandidátů, splňujících podmínky klienta, bylo ovšem jen 19. Již v prvním týdnu jsme viděli, že obchodníků se hlásí poměrně dost, problém byl v absenci zkušeností v Telcu. Cílili jsme na muže i ženy, ve věku 25 – 45, ovšem jen na 3 kraje – Olomoucký, Jihomoravský a Vysočinu. Velikost cílové skupiny byla okolo půl milionu lidí, nicméně specifické požadavky tuto cílovku dost zúžily. Z analýzy jsme také viděli, že mnoho lidí přivedeme na landing page, k dotazníku ovšem nepokračovali, jelikož nevěděli, kam se hlásí.
Aby toho nebylo málo, přidala se ke všem překážkám i blokace reklamního účtu. V době fungování kampaně jsme i u ostatních účtů viděli zvýšený počet zamítnutí reklam a blokací fanpage a reklamních účtů, zde to byl extrém. Gradovalo to až do finálního zablokování business manageru a nutnosti vytvoření nového. Také fanpage se zablokovala. To vše způsobilo, že se kampaň nemohla plynule zaučit a sbírat data. Některé dny se nám dokonce stalo, že zamítnutí a následné odblokování přišlo i čtyřikrát během pár hodin.
Světlo na konci tunelu se objevilo v poslední třetině naší spolupráce. O2 nám poslalo nové grafiky, kde bylo logo uvedeno. Bannery v našich očích nebyly dostatečně atraktivní, proto jsme se je pokusili upravit a zlepšit tak jejich výkon. Úpravy byly ovšem pro klienta neakceptovatelné a nakonec právní oddělení společnosti zamítlo i možnost využití původních grafik s logem. Neposunuli jsme se tak vůbec nikam a konec prvního měsíce se raketově blížil.
Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.