Hledat lidi do firmy bez značky? Nedoporučujeme!

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Jiří Křelina

Marketing Business Consultant:

Danilo Medenica

Pozice:

Firemní obchodník

O2 posilovalo svůj tým o obchodníky se zkušenostmi z telca nebo energií. Další podmínkou bylo vlastnění řidičského oprávnění, automobil a spolupráce na IČO. Hned u startu kampaně jsme tušili, že očekávání jsou vysoká a požadavky na kandidáty tvrdé. A to se bohužel potvrdilo.

O2 Czech Republic a.s.

Kdo by neznal O2? Jedná se o největšího operátora na českém trhu. Hlasové, internetové a datové služby poskytuje zákazníkům od domácností přes malé a střední firmy až po velké korporace. Se svou službou O2 TV je největším provozovatelem internetového televizního vysílání v Česku.

Začátky naší spolupráce

Nábor do O2 bez O2

Další komplikací bylo i to, že jsme v kampani nemohli využít značku O2. Zmínka o společnosti se nesměla objevit v textu reklam, logo nebylo uvedeno na grafikách. Problém? Potenciálně ano, ale personální společnosti také hledají do firem bez uvedení názvu, konejšili jsme se.

Vytvoření unikátních reklam

Pro klienta jsme vytvořili unikátní grafické návrhy reklam, které byly propagovány na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech

Průběh kampaně

Když nepočítáme neplatné telefonní číslo nebo vymyšlená jména, dotazník nám za měsíc spolupráce vyplnilo 49 lidí. Kandidátů, splňujících podmínky klienta, bylo ovšem jen 19. Již v prvním týdnu jsme viděli, že obchodníků se hlásí poměrně dost, problém byl v absenci zkušeností v Telcu. Cílili jsme na muže i ženy, ve věku 25 – 45, ovšem jen na 3 kraje – Olomoucký, Jihomoravský a Vysočinu. Velikost cílové skupiny byla okolo půl milionu lidí, nicméně specifické požadavky tuto cílovku dost zúžily. Z analýzy jsme také viděli, že mnoho lidí přivedeme na landing page, k dotazníku ovšem nepokračovali, jelikož nevěděli, kam se hlásí.

Blokace business manageru

Aby toho nebylo málo, přidala se ke všem překážkám i blokace reklamního účtu. V době fungování kampaně jsme i u ostatních účtů viděli zvýšený počet zamítnutí reklam a blokací fanpage a reklamních účtů, zde to byl extrém. Gradovalo to až do finálního zablokování business manageru a nutnosti vytvoření nového. Také fanpage se zablokovala. To vše způsobilo, že se kampaň nemohla plynule zaučit a sbírat data. Některé dny se nám dokonce stalo, že zamítnutí a následné odblokování přišlo i čtyřikrát během pár hodin. 

Naděje

Světlo na konci tunelu se objevilo v poslední třetině naší spolupráce. O2 nám poslalo nové grafiky, kde bylo logo uvedeno. Bannery v našich očích nebyly dostatečně atraktivní, proto jsme se je pokusili upravit a zlepšit tak jejich výkon. Úpravy byly ovšem pro klienta neakceptovatelné a nakonec právní oddělení společnosti zamítlo i možnost využití původních grafik s logem. Neposunuli jsme se tak vůbec nikam a konec prvního měsíce se raketově blížil.

Tip:

Nekupujte zajíce v pytli

Nekupujte zajíce v pytli. A platí to i na nábor. Inzeráty bez uvedení společnosti mohou fungovat, ale nikdy stoprocentně. Zkrátka když řešíte tak velký krok, jako je změna zaměstnání, musíte vědět, do čeho jdete.

Zajímavosti projektu

Cena za lead byla 782,92 Kč, což je 3 vyšší než u průměrně fungujících kampaní
Z 6 domluvených pohovorů byly realizovány pouze 2
Obecné informace nefungují, chce to fakta

Výsledky naší práce

0
Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy

Hledaná pozice

Firemní obchodník

Délka spolupráce

1 měsíc

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Věří nám stovky klientů,
kterým jsme zajistili více jak 1.000 nástupů

Dejte nám o sobě vědět a exkluzivně získáte cenu za obsazení pozice, kterou má Vaše konkurence

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.