Cena leadu za 51 Kč? Není problém!

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Jiří Křelina

Marketing Business Consultant:

Michal Mikulášek

Pozice:

Elektrikář

S-Power Energies s.r.o.

Česká firma, která je dlouhodobou jedničkou na tuzemském trhu střešních fotovoltaických elektráren. Po celé ČR ke slunci připojili již 6 666 rodinných domů a firem. Navrhnou a postaví fotovoltaiku nebo kombinaci s tepelným čerpadlem na klíč. Zajistí i získání dotace.

S majitelem společnosti S-Power, panem Šuvarským, jsme začali jednat v lednu 2022. Ani z jednoho zdroje (personální HR agentury/pracovní portály) se jim nedařilo obsadit pozici elektrikářů fotovoltaiky kvalifikovanými uchazeči s dostatečnou zkušeností a ochotou cestovat. Za 3 měsíce (květen, červen, červenec) potřebovali zaměstnat minimálně 6 lidí. Nám se toto očekávání podařilo naplnit během jednoho měsíce. Jak? To se dozvíte níže.

Začátky naší spolupráce

Cíl splněn za jeden měsíc

V S-Power potřebovali najít kvalifikované elektrikáře pro instalaci fotovoltaiky a tepelných čerpadel do rodinných domů. Naše kampaň byla tak úspěšná, že se na pozici elektrotechnika přihlásilo jen v prvním měsíci 206 uchazečů, z čehož bylo domluvených 21 pohovorů a 8 nástupů! Tříměsíční očekávání jsme tak doručili během jednoho měsíce, klient vyřešil urgentní nedostatek zaměstnanců a v dalším průběhu spolupráce si mohl z potenciálních kandidátů vybírat jen ty se zkušenostmi s fotovoltaikou.

Vytvoření unikátních reklam

Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech a za celou kampaň

Naše řešení

Na pozici elektrikáře je samozřejmě nutné mít vyhlášku č. 50/1978 Sb. o odborné způsobilosti v elektrotechnice. Při přípravě kampaně jsme se proto zaměřili i na technické dotazy. Například jsme do dotazníku přidali otázku s obrázkem drátu, který měl vyplňující identifikovat. Tím jsme klientovi kvalifikovali kandidáty a ušetřili mu 40 % času oproti luštění znalostí z CV.

Tip:

Skvělá spolupráce je základ

Nimka, která vede marketing i HR, je jedna z nejvíce uvědomělých lidí, s kterými jsme na straně klienta měli tu čest spolupracovat.

Zajímavosti projektu

Jen za první měsíc jsme získali 206 relevantních leadů
Relevanci uchazeče jsme ověřili před pohovorem
První kandidát nastoupil den po spuštění kampaně

Výsledky naší práce

0
Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy

Hledaná pozice

Elektrikář

Délka spolupráce

3 měsíce

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 24 hodin.

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.