Obchodní zástupce s focusem na fotovoltaiku
Klient preferoval kandidáty, kteří mají aktivní zkušenost s prodejem, a kteří mají technické vědomosti o tepelných čerpadlech a obnovitelných zdrojů vytápění. Zkušenosti obchodních zástupců jsme si ověřovali v našem dotazníku. Jednou z otázek byla například: Stojím čelem ke střeše orientované na jih, je 9h ráno letního času. Co uvidím, když se podívám doprava?
Tepelná čerpadla a fotovoltaika jsou velmi trendy odvětvím. Bylo to vidět i na počtu přihlášených obchodníků. Stačil nám jen jeden měsíc, abychom získali 212 uchazečů. K atraktivitě nabídky pomohly i benefity neboli tzv. USP (Unique Selling Proposition), konkrétně:
- Love brand s 95 % spokojených zákazníků
- O 30 % vyšší provize než u konkurence
- Domluvené zakázky z kontaktních formulářů (žádné studené leady)
- Automobil i služební notebook
- Nulová administrativa
Nová práce tři dny před Vánocemi
Kampaň jsme mohli na zbylé 2 měsíce přetvořit na pozici telefonistky do call centra. Hledali jsme pouze v Praze 5 a dalších přidružených městských částí. Zde byla podmínka zkušenost z call centra.
Reklamu jsme spustili na začátku prosince a hned první lead vedl k nástupu. Konkrétně 2. 12. došlo k vyplnění dotazníku, 3. 12 k telefonickému hovoru a domluvení pohovoru na 13. 12., úspěšné pozvání do druhé kola výběrového řízení, které dopadlo vzájemnou domluvou a kandidátka 21. 12. zjistila, že má novou práci a mohla si užít klidné vánoční svátky.
Cesta k nástupům dalších operátorek byla složitější, ale vydařená. Bojovali jsme s omezenou cílovou skupinou, jelikož jsme vybírali pouze ženy v okolí pražského Zličína. Pravidelně jsme proto kampaň optimalizovali a hledali sdělení, které zaujme. Zajímavé zjištění bylo, že u této reklamy fungovala nejvíce týmová fotografie. Celkem jsme se, i díky grafice, dostali na 7 nástupů.
Konec spolupráce
Na konci spolupráce, 12.4.2022, získal Woltair 5 obchodníků na tepelná čerpadla, 3 na fotovoltaiku a 6 nových telefonistek v call centru. To vše za 5 měsíců spolupráce.
Ačkoli spolupráce byla velmi vydařená, Woltair se po nástupu nového interního personalisty rozhodl jít vlastní cestou. Děkujeme za cennou zkušenost a přejeme jen samé úspěšné posily.