:books: “Šokující ukázky náborových reklam na FB aneb proč to ostatní marketéři dělají tak špatně?” Stáhnout e-book. :inbox_tray: 

50 moderních HR, marketérů a majitelů firem dorazilo na náš event

150

Nejsou lidi…
Nikdo nereaguje na inzerát…
Nikdo mi nechodí na pohovory…
Stojí nám práce…

Tohle je největší bolest firem a náborářů. Nezaměstnanost je na minimu a lidé si mohou vybírat. Firmy se snaží nové zaměstnance nalákat na vše možné i nemožné, ale vysněný výsledek je stále v nedohlednu.

Co to změnit?

Jak to děláme my?

Jak to, že v době nedostatku lidí dokážeme najít 600 zájemců o pozici řidiče kamionu?

Jak to, že máme CPH o polovinu nižší než personální agentury?

To vše jsme probrali na akci Moderní nábor jako konkurenční výhoda v roce 2023, která se konala 30. 11. 2022 ve WorkLounge Karlín.

Přednášek se zhostili experti z řad naší společnosti. 

Michal Mikulášek, zakladatel společnosti Prodator, mluvil o tom, jak najít reklamy konkurence, jak si vedeme v porovnání s Německem a jak vytvořit unikátní pracovní příležitost.

Jiří Křelina, Marketing Manager společnosti Prodator, ukazoval na konkrétních příkladech, jak má vypadat reklama na sociálních sítích a co by v ní rozhodně nemělo být.

Kateřina Dvořáková, Clients Manager společnosti Prodator, mluvila o našich zkušenostech a analýzách více jak 500 náborových kampaní a kdy je například ideální doba na hledání nových zaměstnanců.

Danilo Medenica, Marketing Business Manager společnosti Prodator, sdílel své zkušenosti a zážitky ze začátku působení u nás a jak se naše společnost za 3 roky fungování posunula.

Své zkušenosti sdílela i Táňa Strojná, Předsedkyně Svazu personalistů, která prezentovala procesy v náboru a jaké jsou největší překážky v komunikaci mezi náboráři a manažery oddělení.

Na eventu byli součástí i naši klienti, se kterými jsme natočili video referenci. 

Poslechněte si zkušenosti Davida Zapletala, Jednatele společnosti Rodina Koláčkova s.r.o., který se před spoluprací s námi setkal s vydíráním zaměstnanců a kterému jsme za 14 dní propagace na Facebooku našli 4 kuchaře. 

Cena za nástup tak vyšla na 17 500 Kč, což je o 70 % méně oproti personálním agenturám. Neskončili jsme ovšem jen u náboru kuchařů. Z důvodu velké spokojenosti jsme hledali i servírky, číšníky a firmy pro odběr obědů.

Případovou studii najdete zde:

I v roce 2023 plánujeme další eventy a těšíme se brzy na viděnou!

A pokud se také potýkáte s nedostatkem zaměstnanců, dejte nám vědět ještě dnes. Protože vaše konkurence to udělá.

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás také zajímat

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Výběr našich Case Studies

Neuvěřitelných 511 zájemců o řidiče kamionu za 1. měsíc

Astronomických 17 nástupů operátorů výroby za 3 měsíce spolupráce

Chcete být, jako první, informováni o nových případových studiích z Vašeho oboru?

Kontaktní formulář

Prosíme o vyplnění krátkého formuláře. Po odeslání vás budeme kontaktovat v co nejbližší době.
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Chci získat informace o nových případových studiích.

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

*Více oborů lze vybrat pomocí Ctrl + Kliknutí