“Šokující ukázky náborových reklam na FB aneb proč to ostatní marketéři dělají tak špatně?” Stáhnout e-book. 

99 % firem používá tuto zastaralou metodu náboru zaměstnanců – chcete být mezi 1 %?

87

Zeptám se Vás: Jakým způsobem probíhá nábor zaměstnanců ve Vaší firmě?

Nevypadá to náhodou nějak takto?

1. Vedení rozhodne, že je potřeba najít další zaměstnance na danou pozici s určitou kvalifikací. Ideálně ASAP, protože včera bylo pozdě.

2. Zadá se práce HR oddělení.

3. HR oddělení vyvěsí nabídku na pracovní portály – finančně je podpoří, protože když do toho investujeme peníze, bude to mít přece lepší výkon – a modlí se, aby se alespoň někdo chytil.

Možná, opravdu jen MOŽNÁ zveřejní, s pomocí marketingu, pozici na firemní Facebook stránce (pokud ji vůbec mají) nebo na svých kariérních stránkách.

4. Často se vůbec nikdo neozve. A pokud se někdo ozve a vypadá nadějně, nedostaví se na pohovor. A pokud se dostaví, stejně si ho či jí nakonec nevyberete, protože zdaleka neodpovídá vašim požadavkům a dál hledáte někoho vhodnějšího.

5. Na konci měsíce si HR trhá vlasy, kde toho správného člověka panebože sehnat? Vedení začíná být samozřejmě nervózní a začíná vyvíjet tlak.

Ano, přiznávám, toto je trochu až hororový scénář. Ale upřímně. Nevidíte se v něm náhodou?

Pojďme se podívat na lepší variantu:

Hledání potenciálních zaměstnanců jste zadali externí firmě, která Vám garantovala výsledky a nyní, každé ráno, když přijdete do práce, vidíte v systému hned několik KVALIFIKOVANÝCH uchazečů, kteří mají vážný zájem a rozhodně si pohovor s Vámi nenechají ujít.

Nejsou to navíc jen obyčejní nýmandi, jsou to často zkušení borci od Vaší konkurence!

A protože jich je hned několik, Vy si můžete v klidu vybírat ty nejlepší.

OK, to možná zní naopak zase až moc dobře. Co myslíte? Že to zní jako „náborové nebe“?

Teď Vám povím, jak to vypadá pro naprostou většinu našich spokojených klientů:

Klient za námi přijde, řekne, kolik lidí s jakou kvalifikací hledá a my zpracujeme náborové výkonnostní kampaně na Facebooku a Instagramu, které osloví i lidi, kteří aktivně nehledají práci na portálech (často práci nehledají vůbec) a možná v současnosti dokonce pracují pro konkurenci.

Za pomocí špetky „marketingové magie“ je zaujmeme nabídkou našeho klienta, aby tento potenciální zaměstnanec vyplnil krátký formulář, díky kterému náš klient už rovnou pozná předem – ANIŽ BY S NÍM ČI JÍ VŮBEC MUSEL JAKKOLI ZTRÁCET ČAS – zda je tento člověk kvalifikovaný kandidát, či nikoli.

Poté vybraným kandidátům zavolá a tyto kvalifikované uchazeče pozve na pohovor. Díky našemu call skriptu je uzamkne tím, že prošli prvním kolem výběrového řízení, což už samo o sobě má za následek, že se na pohovor skutečně dostaví daleko větší procento lidí.

Z těchto lidí si vybere budoucí kolegy a kolikrát si jich vybere i více, než původně hledal. Kvalita je totiž extrémně vysoká.

Cože?

Že mi nevěříte?

Že Vám mažu med kolem pusy?

Tak si místo mě raději přečtěte slova pana Miroslava Heraina, akcionáře holdingu HHMG Remax Multibrand:

„Napoprvé jsem možnost spolupráce s firmou Prodátor odmítl, ale pak se přiblížil konec roku a já si uvědomil, že kdy jindy dělat nábor nových realitních makléřů, než v lednu. Zkusil jsem to a domluvili jsme se na spolupráci. V době reference jsme přibližně v polovině domluveného času a aktuálně máme již 3 nástupy a 4 těsně před podpisem smlouvy. Kvalita kontaktů je díky automatizované předkvalifikaci podstatně vyšší, než u kontaktů ze CV, které lze získat z pracovních portálů.“

Reálný příklad mluví za vše, co myslíte?

Je teď řada na Vás?

Běžte rovnou sem a podívejte se na více informací o naší firmě a domluvte si zcela nezávaznou konzultaci spojenou s auditem Vašich náborových procesů zdarma s jedním z našich expertů. My Vám najdeme zaměstnance levněji za polovinu ceny.

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás zajímat

Výběr našich Case Studies

Umíme nabrat nové zaměstnance i proškolit interní tým

I 457 relevantních kandidátů nemusí vést k desítkám nástupů

Kontaktní formulář

Prosíme o vyplnění krátkého formuláře. Po odeslání vás budeme kontaktovat v co nejbližší době.
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.