“Šokující ukázky náborových reklam na FB aneb proč to ostatní marketéři dělají tak špatně?” Stáhnout e-book. 

VAROVÁNÍ: Tohle si MUSÍTE přečíst, pokud nechcete VYHAZOVAT PENÍZE OKNEM za nábor nových zaměstnanců.

68

 

Jedna z nejčastějších chyb, kterou většina firem dělá je, že aby dosáhli větších výsledků ve Facebook marketingu (ať už chtějí prodat více služeb nebo v našem případě najít více zaměstnanců), tak si prostě a jednoduše zvýší budget na reklamu.

Jinými slovy, pokud doposud utráceli 500 Kč denně a dostávali 10 leadů, předpokládají, že když utratí 1 000 Kč denně, získají 20 leadů.

Celkem logické, že?

Bohužel Facebook ani marketing takto nefungují.

Mnohem důležitější je dosah (počet lidí, kterým se může reklama zobrazit) a cílení vhodných segmentů lidí, které by mohla Vaše reklama zajímat. Pokud je totiž Vaše cílovka (lidé, kterým chcete reklamu zobrazovat) omezená, pak jediné, čeho navýšením nákladů na reklamu dosáhnete je to, že se stejným lidem bude Vaše reklama zobrazovat vícekrát.

Ano, někdy to může být dobré. Ovšem z naší zkušenosti víme (mluvíme o nabírání zaměstnanců), že když se lidem, kteří o danou pozici nestojí, bude reklama zobrazovat znovu a znovu, tak názor nezmění a pravděpodobně ji dokonce zablokují, což bude mít negativní dopad na to, jak se daří Vaší reklamě celkově.

Pokud by dokonce více lidí reklamu nahlásilo, mohlo by to vést až k zablokování Vašeho marketingového Facebook účtu!

Toto je totiž něco, co od potenciálních klientů slyšíme dnes a denně jako námitku na spolupráci s externí agenturou: „Proč si najmout Vás? Prostě za ušetřené peníze zvýším budget na vlastní reklamu a dosáhnu stejných ne-li lepších výsledků!“

Jak už jsem zmínil, takhle to nefunguje. To je jako nastoupit do své Škodovky, a abyste jeli rychleji, tak více šlapete na plyn. Co takhle raději přeřadit na vyšší rychlost? Nebo ještě lépe, přesednout třeba do Ferrari? (Hlavně když je to Ferrari za stejnou cenu nebo dokonce levnější!)

Jaké je tedy nejlepší řešení?

Povím Vám to upřímně: Facebook je velmi komplikovaná mašina a nejlepší je, když ji ovládá někdo zkušený, kdo na ní pracuje dnes a denně.

Chce to profesionála, který ví přesně, co dělá a svoje know-how vylepšuje a vypilovává dnes a denně v neúprosném bojovém „ringu“ světa marketingu na Facebooku. Toho interní marketér nikdy bohužel nedosáhne.

Cože?

Co to slyším?

Že chcete vědět, kde takovou agenturu najít? Konkrétně takovou, zaměřenou na výkonnostní kampaně na Facebooku pro nábor nových zaměstnanců?

To je dobře, že se ptáte. To my, Prodator, jsme přesně taková společnost. A pokud kliknete na odkaz níže hned teď, můžete si domluvit zcela nezávazný rozhovor s jedním z našich expertů, který Vám zdarma udělá audit Vašich náborových HR procesů a doporučí možná řešení.

Jsme experti vhodní pro Vás?

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás zajímat

Výběr našich Case Studies

Umíme nabrat nové zaměstnance i proškolit interní tým

I 457 relevantních kandidátů nemusí vést k desítkám nástupů

Kontaktní formulář

Prosíme o vyplnění krátkého formuláře. Po odeslání vás budeme kontaktovat v co nejbližší době.
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.