“Šokující ukázky náborových reklam na FB aneb proč to ostatní marketéři dělají tak špatně?” Stáhnout e-book. 

Case study, jakou jste ještě nikdy neviděli: Jak Prodator nabírá své vlastní zaměstnance

Petr

Petr

54

Celou svoji obchodní kariéru se řídím pravidlem, že pokud něco prodávám, musím to sám používat a být toho fanoušek.

Ale ne ve smyslu: „Prodávám toto, tak to hold musím používat taky…“

Naopak. Ve smyslu: „Toto je vynikající produkt/služba. To chci. A myslím, že i ostatním by to mohlo pomoci, tak proč jim to neprodat.“

Pokud bych prodával investiční příležitosti, sám bych investoval své vlastní peníze do tohoto produktu. Pokud budu prodávat Škodovky, budu mít doma hned klidně dvě, pro sebe a pro přítelkyni.

A to samé platí pro Prodator.

Pokud nás už znáte, víte, že máme vlastní, revoluční proces, kterým pomáháme firmám nabírat nové, kvalifikované zaměstnance.

Co myslíte, že děláme, kdykoli potřebujeme nabrat někoho nového k nám do firmy? Ať už obchodníka, marketéra či asistentku?

Ano, přesně tak, použijeme náš vlastní proces, abychom takového člověka našli! A co víc. Máme ty nejvyšší nároky, protože jak můžeme hledat zaměstnance firmám, když nenajdeme lidi k sobě?

Přečtěte si příběh našeho obchodníka, Vojtěcha Jahody:

2 roky pracoval jako obchodní zástupce pro jednu nejmenovanou firmu prodávající stavební materiál. Denně najezdil přes 300 kilometrů po schůzkách a musel se věnovat více než 150 klientům měsíčně, aby se vůbec uživil.

Tahle zkušenost ho natolik odradila od obchodu, že to už nikdy nechtěl znovu zkusit a našel si jiné zaměstnání.

Jednoho dne však viděl naši reklamu na Facebooku a řekl si „proč to nezkusit?“. Klikl, vyplnil formulář, prošel si náborovým procesem a dnes je z něj úspěšný obchodník. V tomto případě skutečně platí, že on si nenašel příležitost, příležitost si našla jej. Tady se jasně ukazuje, že i když někdo na pracovní odvětví zanevřel, naše sdělení ho přesvědčí natolik, že obchodu dá druhou šanci.

Anebo náš marketingový specialista a copywriter Petr Getting (který shodou okolností píše naše články, včetně tohoto, který právě čtete).

Původně budoval vlastní online start-up, který ovšem nakonec prodal a dal si doslova celoroční dovolenou (celých 12 měsíců). Přestože přemýšlel, že by šel do marketingu, nikdy se neodhodlal začít hledat takové pracovní pozice, dokud si jednoho dne nevšiml naší kampaně, klikl, vyplnil dotazník, protože „proč ne?“ a nyní je u nás. Vtipné je, že si pozice všiml během brouzdání ve svém Facebook feedu, plného příspěvků z dovolených, dětí jeho přátel a dalších každodenních radostí. I přesto ho naše reklama zaujala a to přesně vytváříme i pro naše klienty.

Reálné příklady toho, že naše reklamy zaujmou lidi, kteří třeba v dané chvíli o změně nepřemýšlí. A i tak do ní nakonec jdou.

Uvědomujete si díky těmto reálným příkladům, že i prvotřídní talent, který by se hodil do Vaší firmy, se možná schovává mezi širokou veřejností, ba i v konkurenčních firmách a nevyhledává aktivně nové pracovní nabídky?

Jediná šance, jak takového člověka oslovit a přilákat ho, je za pomocí aktivních kampaní, které vyhledávají naopak ony jeho a přilákají do Vaší firmy.

A přesně na tyto druhy kampaní se soustředíme. Je to doslova náš „denní chléb“.

Jsme na to jediní experti v ČR, nevíme zatím o nikom jiném, kdo by používal Facebook a další marketingové kanály do takové míry na denní bázi a pro tolik klientů jako právě my.

A my navíc garantujeme výsledky. To si většina marketingových firem na triko nevezme, protože vědí, že nejsou zdaleka tak dobří, jak o sobě tvrdí.

My ale víme, že dobří jsme. Protože náš tým vznikl na základě naší práce.

Tak co, chcete spolupracovat s těmi nejlepšími, kteří Vám přivedou ty nejkvalitnější zaměstnance a ještě Vám garantují výsledky?

Napište na [adresa] a jeden z našich specialistů se Vám ozve.

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás zajímat

Výběr našich Case Studies

Umíme nabrat nové zaměstnance i proškolit interní tým

I 457 relevantních kandidátů nemusí vést k desítkám nástupů

Kontaktní formulář

Prosíme o vyplnění krátkého formuláře. Po odeslání vás budeme kontaktovat v co nejbližší době.
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.