“Šokující ukázky náborových reklam na FB aneb proč to ostatní marketéři dělají tak špatně?” Stáhnout e-book. 

Head-hunting, ale za nižší cenu než inzerce na pracovních portálech? Je to skutečně možné?

#

Petr

Petr

63

Pokud neznáte termín „head-hunting“ v rychlosti Vám jej vysvětlím: Potřebujete si např. najít nového, kvalifikovaného vedoucího oddělení pro Vaši firmu nebo třeba rovnou nového ředitele.

Zadáte proto práci tzv. „head-hunterovi“, který si často účtuje až několik stovek tisíc korun za obsazenou pozici. Použije své kontakty a jiné dovednosti, aby diskrétně oslovil a přilákal k Vám takového potenciálního nového zaměstnance.

Ne všichni samozřejmě obsazují pouze vysoké pozice jako ředitel apod., někteří obsazují i nižší, řadové zaměstnance, často však se speciálním zaměřením a tráví své dny hledáním na LinkedInu apod.

I tito specialisté stojí neuvěřitelné peníze a často není garance, že Vám vůbec někoho seženou. Vezmou si zpravidla peníze předem a poté si ještě účtují procenta za dohozeného zaměstnance celé měsíce, ba dokonce roky poté, co daný člověk nastoupí.

Druhá možnost, jak najít zaměstnance, je samozřejmě vyvěšení nabídky na pracovních portálech. Jsou podstatně levnější, ale tyto částky bývají zavádějící, jelikož Vaše nabídka zpravidla musí být vyvěšena na mnoha různých portálech a to i po dobu několika měsíců. Ano, třeba i „pouhých“ 5 000 Kč měsíčně se zdá být relativně „levné“, ovšem může to rychle naskákat: 5 000 krát 30 portálů (a těch je mnohem, mnohem více) je 150 000 Kč jen za jediný měsíc. A teď si představte, že Vám tam taková nabídka visí klidně i půl roku!

(Ano, známe firmy, které tolik utrácí za portály a často ještě daleko více.)

Co kdyby bylo lepší řešení?

Řešení, které kombinuje silné stránky obou metod?

Řešení, které Vám cílí na nejlepší potenciální zaměstnance, které si můžete vyfiltrovat a kvalifikovat ještě předtím, než jim vůbec zavoláte – a zároveň, které nebudou stát tolik, že budete muset šetřit na jiných HR a marketingových aktivitách?

Ano, takové řešení skutečně existuje. Vymysleli jsme jej již v roce 2018 a dodnes jej ladíme a vylepšujeme.

Jedná se o metodu Prodator, která pomocí speciální marketingové kampaně na Facebooku cílí POUZE na Vaše ideální zaměstnance, v kombinaci s automatickým online formulářem, kde uchazeč vyplní své informace a informace o svých zkušenostech apod., díky kterým si můžete s velkou přesností vybírat uchazeče ještě předtím, než jim vůbec zavoláte.

Zajímá Vás tato revoluční metoda, kterou používá Vaše konkurence?

Pak nám napište na [adresa] a jeden z našich specialistů se Vám, co nejdříve ozve.

Budeme se těšit.

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás zajímat

Výběr našich Case Studies

Umíme nabrat nové zaměstnance i proškolit interní tým

I 457 relevantních kandidátů nemusí vést k desítkám nástupů

Kontaktní formulář

Prosíme o vyplnění krátkého formuláře. Po odeslání vás budeme kontaktovat v co nejbližší době.
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.