:books: “Šokující ukázky náborových reklam na FB aneb proč to ostatní marketéři dělají tak špatně?” Stáhnout e-book. :inbox_tray: 

Nezapomeňte, o ty nejlepší zaměstnance bojujete s konkurencí!

Jiří Křelina

Jiří Křelina

304

Něco, co si velká většina podnikatelů, majitelů firem a jednatelů neuvědomuje, je to, že není zaměstnanec jako zaměstnanec.

Pravidlo 80/20 praví, že 20 % Vašich zaměstnanců odvede 80 % práce.

Nemusí to být nutně do počtu a objemu práce (ale může být), především je to o kvalitě a důležitosti dané práce.

Pokud jste někdy měli nebo vedli sales team, tak víte až moc dobře, o čem mluvím. Zpravidla 80 % zakázek (či finančního objemu zakázek) přichází od 20 % Vašich obchodníků.

Kde je tedy problém, když hledáte správné lidi, inzerujete na pracovních portálech, kde inzerují i všichni ostatní ve Vaší branži a stále nenacházíte?

Zapadnete mezi konkurenci a navíc – a to je ještě horší – ti nejlepší kandidáti si práci takto vůbec nehledají.

Proč?

Protože jednoduše nemají potřebu. Když vrcholový obchodní zástupce velmi realisticky bere 200 000,- Kč u Vaší konkurence nebo v jiné branži (ba možná ještě bere o dost více), myslíte si, že se vážně poohlíží po různých nabídkách na pracovních portálech?

Těžko.

Takový člověk pravděpodobně nehledá vůbec.

Lidé na těchto pracovních portálech jsou zpravidla nezaměstnaní nebo to jsou ti, co chronicky mění jednu práci za druhou, protože nikde nikdy nebudou spokojeni.

Tu a tam se možná někdo vynikající objeví. A pak ihned skončí u Vaší konkurence, protože Vy jste až někde na třetí stránce ve výsledcích a nevidí Vás. Anebo si Vás všimne, ale Vaše nabídka na onom portále je tak nekonkrétní a nezajímavá, že se Vám beztak neozve.

Jaké je tedy řešení?

Řešení je najít, kde se takový člověk nachází a aktivně mu předložit nabídku – ideálně mimo Vaší konkurenci – tak, aby si všiml pouze a jenom Vás a tak, aby jeho či její reakce byla zcela binární, jinými slovy „ano, mám zájem“ či „ne, nemám zájem“, což mnohonásobně zvyšuje možnost úspěchu.

Takové řešení jsme vymysleli a připravili.

V našem procesu hledání uchazečů pro Vás inzerujeme na sociální sítích, konkrétně tedy na Facebooku nebo Instagramu, kde se pohybuje měsíčně odhadem okolo 5 miliónů aktivních lidí v ČR.

Toto jsou vše potenciální uchazeči, které si můžeme vyfiltrovat dle parametrů a nabídnout Vaši nabídku těm, kteří o ní budou mít co největší zájem.

Dokážeme zde mimo jiné potenciálně oslovit i zaměstnance a pracovníky Vaší konkurence a přilákat je k Vám.

Chcete zjistit, jak i Vám můžeme v náborové kampani pomoci?

Pak zavolejte na číslo +420 775 150 283 a náš kolega, Danilo Medenica, Vám velice rád vše vysvětlí.

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás také zajímat

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Výběr našich Case Studies

Neuvěřitelných 511 zájemců o řidiče kamionu za 1. měsíc

Astronomických 17 nástupů operátorů výroby za 3 měsíce spolupráce

Chcete být, jako první, informováni o nových případových studiích z Vašeho oboru?

Kontaktní formulář

Prosíme o vyplnění krátkého formuláře. Po odeslání vás budeme kontaktovat v co nejbližší době.
A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

Chci získat informace o nových případových studiích.

A problem was detected in the following Form. Submitting it could result in errors. Please contact the site administrator.

*Více oborů lze vybrat pomocí Ctrl + Kliknutí