Nahoru, dolů…
Funguje to všude a ve všem…
I u kampaní (nejen) na Facebooku… A i u našich klientů.
❓Proč tomu tak je❓
Existuje několik faktorů, které mohou ovlivnit výkon kampaně. Pojďme se na ně podívat a zjistit, jak je můžete řešit.
1. 🪄 Změny v algoritmu Facebooku
Facebook pravidelně upravuje svůj algoritmus, aby se lépe přizpůsobil potřebám svých uživatelů. Tyto změny mohou ovlivnit, jaký obsah se zobrazuje uživatelům, což může mít vliv na výkon vaší kampaně. Jelikož za sebou máme více jak 200 kampaní, víme, co sledovat a jak tyto změny řešit.
2. 🥱 Únava cílové skupiny
Pokud se vaše reklamy opakovaně zobrazují stejné cílové skupině, mohou se stát “unavené”. To může vést k nižšímu zájmu o vaši reklamu a poklesu konverzí. My pravidelně kontrolujeme výkon, frekvenci i počet konverzí. Pokud dojde k poklesu, máme připravené další varianty reklamy k nahrání.
3. 💤 Neaktualizovaný obsah
Nahraju jeden banner a čekám, co se stane? To fakt ne! Lidé na sítích očekávají nový a svěží obsah, takže pravidelné aktualizace a testování nových kreativ pomůže udržet výkon vaší kampaně.
4. 🍂 Sezónnost a soutěž
V závislosti na době roku a odvětví může na Facebooku nárůst konkurence. Například během svátků se může zvýšit počet firem, které se snaží dosáhnout stejné cílové skupiny, což může zvýšit cenu za proklik (CPC) a snížit výkon vaší kampaně. My víme, kdy kampaně spouštět a kdy je vypínat. Už několikrát se nám povedlo, že jsme kampaň spustili dříve než ostatní a klientovi jsme dodali skvělé výsledky.
5. 💰 Rozpočet
Peníze, peníze, peníze… Možná si říkáte, že zvednete rozpočet, abyste získali více konverzí. To je jedna z největších chyb!
Více peněz do reklamy nemusí přinést více kvalifikovaných leadů, pohovorů a už vůbec ne obsazených pracovních pozic. Trojnásobný rozpočet ≠ trojnásobný počet kontaktů. My si to uvědomujeme, a proto vám ušetříme hodně peněz.
Tak co?
Pořád chcete spouštět kampaně na vlastní pěst nebo spojíte síly s profíky?