Oznámení o vyplnění nového formuláře jsou odesílána z adresy notifications@typeform.com.
Zkontrolujte nastavení filtru a spamu svého poskytovatele e-mailu a ujistěte se, že tato adresa nebyla zařazena na černou listinu nebo označena jako spam.
Pokud jste se odhlásili ze všech e-mailů od společnosti Typeform, budete odhlášení i z adresy notifications@typeform.com. Abyste mohli dostávat oznámení, musíte se znovu přihlásit k odběru.
Pokud pro přijímání notifikací používáte e-mail s doménou společnostii (e-mail@společnost.cz), tak doporučujeme odeslat krátký e-mail svému IT oddělení, aby přidali e-mail notifications@typeform.com do whitelistu pro bezproblémový příjem všech notifikací. Jelikož se jedná o příjem notifikací v řádu desítek e-mailů týdně, je vhodné upozornit IT oddělení co nejdříve.
Přišli jste o e-maily od nás, protože byly odeslány do složky Spam? Zde je menší návod, jak to napravit, aby vám nic neuniklo.
1. Přihlaste se ke svému e-mailovému účtu a přejděte do složky doručené pošty. Vlevo se zobrazí seznam složek, kde najdete složku Spam nebo Nevyžádaná pošta.
2. Na levém panelu rozhraní sjeďte dolů a klepnutím na tlačítko Více najděte složku Spam. Klepnutím na ni ji otevřete.
V aplikaci Outlook (Hotmail) je to přehlednější. Hned pod složkou Doručená pošta najdete složku Nevyžádaná pošta. Klepněte na ni.
3. Otevřete tuto složku. Nyní vyhledejte e-mail od společnosti Typeform a otevřete jej.
Zde můžete kliknout na možnost Není spam nebo Nahlásit, že není spam, a e-mail bude automaticky přesunut do vaší schránky. Všechny budoucí zprávy z naší adresy budou nyní chodit do vaší schránky.
Bez ohledu na poskytovatele e-mailu se po otevření e-mailu ve složce Spam/nevyžádaná pošta zobrazí možnosti, jak jej označit jako nevyžádanou poštu. Tím sdělíte svému poskytovateli e-mailu, že e-maily, jako je tento, nejsou Spam, takže budoucí e-maily, jako je tento, se budou zobrazovat ve vaší normální schránce.