Dokážete si představit, že budete pracovat v zaprášené fabrice, střídat denní a noční směny, přenášet 25 Kg těžké balíky a pobírat nástupní plat 26 500 Kč hrubého?
Že, ne??
A zvládnete na takovou pozici připravit kampaň a doručit kvalifikované zaměstnance? My v PRODATOR to totiž umíme!
Každému psaní předchází onboarding schůzka s klientem. Zde zjistíme detailní popis pozice a vhled do firemní kultury. Naše práce je přijít se správným úhlem, jak zaujmout relevantní kandidáty. Hledáme ten správný Value proposition, chcete-li to v marketingové hantýrce.
Výchozí pozice je jasná:
👉 Operátor ve výrobě s minimální mzdou
👉 Fyzicky velmi náročné povolání
👉 Práce na třísměnný provoz (ve dne v noci)
Jak z toho uvařit atraktivní příležitost? Na začátek je třeba si jasně vydefinovat pravidla. V reklamách nikdy nelžeme! Zájemcům o zaměstnání na rovinu popíšeme veškeré podmínky. Jenom na upřímnosti totiž lze vybudovat fungující vztah.
Začíná naše marketingové kouzlení.
✅ Práce s minimální mzdou? Jasně, ale svojí pílí se můžeš brzy vypracovat do vyšší platové třídy.
✅ Zvedání těžkých balíku? Jo, ale namakáš se a nemusíš chodit do posilky.
✅ Práce na noční směny? Díky tomu si užiješ volné víkendy.
Kampaň jsme postavili na jasném sdělení: “Dokaž svému okolí, že se nebojíš makat!”
Museli jsme také zvolit vhodnou tonalitu a mluvit k uchazečům jejich jazykem.
Malá ochutnávka z kampaně:
“Naučíme tě jezdit s ještěrkou. Jasně, není to Lambo, ale stejně si s tím užiješ dost srandy. Navíc na to od nás dostaneš interní certifikát.”
My v pražských pivnicích totiž občas přes pěnu tankového piva nevidíme lidi v regionech, pro které je jistota stálého zaměstnání, a s tím spojený stabilní příjem, nedostupnou komoditou.
Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.
Výsledky kampaně jsou vzhledem k podmínkám ohromující. Klientovi jsme doručili
🔥 64 relevantních uchazečů o pozici.
🔥 Výsledkem je 6 nových zaměstnanců.
Na konci kampaně nestojí ale pouze spokojený klient. Jsou to skuteční lidé, kterým jsme pomohli třeba se odrazit ze dna a zajistit jim pravidelný příjem a s tím spojený důstojný život.
A to je fajn pocit, nemyslíte?
Oslovili jsme Hexpol s tím, že jim dokážeme sehnat nové zaměstnance. Na naší výzvu odpověděl jednatel společnosti Dušan Ohárek. Hexpol v minulosti zkoušel najít nové lidi tradičními cestami. Kandidáti z těchto zdojů byli nekvalitní a přicházelo jich nedostatečné množství. Panu Ohárkovi se moc zalíbila metoda Prodator na nábor nových zaměstnanců a chtěl si ji vyzkoušet. Původně jsme se bavili o pozici elektrikáře. Nakonec jsme dospěli k tomu, že mají větší potřebu pro pozici operátorů ve výrobě.
Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.