Minimální mzda a fyzicky náročné zaměstnání. Může kampaň dopadnout dobře?

Clients Manager:

Kateřina Dvořáková

FB Marketing Expert:

Šimon Rožánek

Marketing Business Consultant:

Danilo Medenica

Pozice:

Operátor ve výrobě

Tohle je Hexpol

Úspěšná mezinárodní firma na výrobu gumových součástek pro automobilový průmysl.

Z čeho vycházíme

Dokážete si představit, že budete pracovat v zaprášené fabrice, střídat denní a noční směny, přenášet 25 Kg těžké balíky a pobírat nástupní plat 26 500 Kč hrubého? 

Že, ne??

A zvládnete na takovou pozici připravit kampaň a doručit kvalifikované zaměstnance? My v PRODATOR to totiž umíme!

Každému psaní předchází onboarding schůzka s klientem. Zde zjistíme detailní popis pozice a vhled do firemní kultury. Naše práce je přijít se správným úhlem, jak zaujmout relevantní kandidáty. Hledáme ten správný Value proposition, chcete-li to v marketingové hantýrce. 

Výchozí pozice je jasná:

👉 Operátor ve výrobě s minimální mzdou

👉 Fyzicky velmi náročné povolání

👉 Práce na třísměnný provoz (ve dne v noci)

Začátky naší spolupráce

Následuje proces tvoření

Jak z toho uvařit atraktivní příležitost? Na začátek je třeba si jasně vydefinovat pravidla. V reklamách nikdy nelžeme! Zájemcům o zaměstnání na rovinu popíšeme veškeré podmínky. Jenom na upřímnosti totiž lze vybudovat fungující vztah. 

Začíná naše marketingové kouzlení.

✅ Práce s minimální mzdou? Jasně, ale svojí pílí se můžeš brzy vypracovat do vyšší platové třídy.

✅ Zvedání těžkých balíku? Jo, ale namakáš se a nemusíš chodit do posilky.

✅ Práce na noční směny? Díky tomu si užiješ volné víkendy.

Kampaň jsme postavili na jasném sdělení: “Dokaž svému okolí, že se nebojíš makat!”

Museli jsme také zvolit vhodnou tonalitu a mluvit k uchazečům jejich jazykem.

Malá ochutnávka z kampaně: 

“Naučíme tě jezdit s ještěrkou. Jasně, není to Lambo, ale stejně si s tím užiješ dost srandy. Navíc na to od nás dostaneš interní certifikát.”

My v pražských pivnicích totiž občas přes pěnu tankového piva nevidíme lidi v regionech, pro které je jistota stálého zaměstnání, a s tím spojený stabilní příjem, nedostupnou komoditou.

Vytvoření unikátních reklam

Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.

Výsledky v prvních týdnech a za celou kampaň

Měníme lidem životy

Výsledky kampaně jsou vzhledem k podmínkám ohromující. Klientovi jsme doručili
🔥 64 relevantních uchazečů o pozici.

🔥 Výsledkem je 6 nových zaměstnanců.

Na konci kampaně nestojí ale pouze spokojený klient. Jsou to skuteční lidé, kterým jsme pomohli třeba se odrazit ze dna a zajistit jim pravidelný příjem a s tím spojený důstojný život. 

A to je fajn pocit, nemyslíte?

Zajímavosti projektu

Spolupráce k radosti nás i klienta pokračuje a nově se snažíme pro Hexpol obsadit pozici elektrikáře. Dokážeme i tentokrát najít ten správný úhel?
V kampani používáme vždy autentické fotky skutečných zaměstnanců. Vzhledem k malé lokalitě, se tito lidé v reklamě navzájem poznávali a s radostí se na sociálních sítí zapojovali do diskuze.
Po celou dobu kampaně jsme vyzkoušeli tři hlavní vizuály, každý s jiným sdělením. Který měl nejlepší výsledky (nejnižší cenu za lead)? Překvapivě ten vizuál, který komunikoval povinnost v zaměstnání přenášet 25 Kg těžké balíky.

Výsledky naší práce

0
Cena za lead
0
Cena za nástup
0
Počet nástupů
0
Dosah reklamy

Hledaná pozice

Operátor ve výrobě

Délka spolupráce

2 měsíce

Komentář obchodníka

Oslovili jsme Hexpol s tím, že jim dokážeme sehnat nové zaměstnance. Na naší výzvu odpověděl jednatel společnosti Dušan Ohárek. Hexpol v minulosti zkoušel najít nové lidi tradičními cestami. Kandidáti z těchto zdojů byli nekvalitní a přicházelo jich nedostatečné množství. Panu Ohárkovi se moc zalíbila metoda Prodator na nábor nových zaměstnanců a chtěl si ji vyzkoušet. Původně jsme se bavili o pozici elektrikáře. Nakonec jsme dospěli k tomu, že mají větší potřebu pro pozici operátorů ve výrobě.

Case Studies

Mohlo by Vás také zajímat

Kvalitní lidé aktivně nehledají práci. To však neznamená, že jsou spokojení. Naše kampaň je umí zaujmout a doručit k vám na pohovor.

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.

Řekněte nám o sobě více a my se s Vámi do 24 hodin spojíme

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.