Najít zkušené a spolehlivé svářeče je velmi těžké. Proto se nám ozvala společnost Dela, která zajišťuje svářečské práce v Německu, Francii či Maďarsku. Bylo pro ně zásadní, aby zájemci o práci měli znalost ve sváření metodou TIG 141 1-6 mm, MAG 135 8-55 mm (skládané sváry), MIG 131 pro materiály 2–10 mm (hliník) nebo MIG 131 1-6 mm.
Reklama hned od začátku nabrala velmi silný výkon, který si první dva měsíce udržovala. Specifikace pozice byly poměrně náročné. Práce v zahraničí s nutností svářečských znalostí mnoho lidí nesplňuje. Proto jsme byli nadšení, že jsme zaujali 457 svářečů. Postupem času se ovšem začaly objevovat komplikace.
Problémy
Naše řešení
Stále žádné nástupy
Ačkoli jsme podnikli několik kroků ke zlepšení docházkovosti na pohovory a následné rychlejší potenciální nástupy, nedařilo se pozici obsadit. Využili jsme tak naší databáze a klienty obeslali SMS zprávami, které informovaly o možnosti nadstandardního výdělku. Také jsme psali zpětně kandidátům, kteří nedorazili na zkoušku nebo jim termín připomínali.
Jeden nástup za 2 měsíce
Mluvit o neúspěchu u kampaně, která zaujala přes 400 svářečů, je svým způsobem unikát. Domluvená délka trvání tři měsíce nakonec nebyla z důvodu nespokojenosti klienta naplněna a stopla se po cca dvou měsících. Za tuto dobu došlo pouze k jednomu nástupu.