Najít zkušené a spolehlivé svářeče je velmi těžké. Proto se nám ozvala společnost Dela, která zajišťuje svářečské práce v Německu, Francii či Maďarsku. Bylo pro ně zásadní, aby zájemci o práci měli znalost ve sváření metodou TIG 141 1-6 mm, MAG 135 8-55 mm (skládané sváry), MIG 131 pro materiály 2–10 mm (hliník) nebo MIG 131 1-6 mm.
Reklama hned od začátku nabrala velmi silný výkon, který si první dva měsíce udržovala. Specifikace pozice byly poměrně náročné. Práce v zahraničí s nutností svářečských znalostí mnoho lidí nesplňuje. Proto jsme byli nadšení, že jsme zaujali 457 svářečů. Postupem času se ovšem začaly objevovat komplikace.
Problémy
Naše řešení
Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.
Stále žádné nástupy
Ačkoli jsme podnikli několik kroků ke zlepšení docházkovosti na pohovory a následné rychlejší potenciální nástupy, nedařilo se pozici obsadit. Využili jsme tak naší databáze a klienty obeslali SMS zprávami, které informovaly o možnosti nadstandardního výdělku. Také jsme psali zpětně kandidátům, kteří nedorazili na zkoušku nebo jim termín připomínali.
Jeden nástup za 2 měsíce
Mluvit o neúspěchu u kampaně, která zaujala přes 400 svářečů, je svým způsobem unikát. Domluvená délka trvání tři měsíce nakonec nebyla z důvodu nespokojenosti klienta naplněna a stopla se po cca dvou měsících. Za tuto dobu došlo pouze k jednomu nástupu.
Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.