Nastav.IT posilovalo obchodní tým a hledali kvalitní B2B obchodníky v Brně a okolí, kteří dokáží oslovit nové zákazníky. Jednalo se tedy především o akvizice, proto jsme vybírali mezi obchodníky/lovci.
Reklamu jsme spustili na začátku prosince. Ačkoli tento měsíc ředíme spíš k “okurkovému”, získali jsme v období 3. 12. 2021 – 21. 12. 2021 48 kandidátů. Během vánočních svátku jsme kampaň stopli, jelikož v tento čas má každý myšlenky především u rodiny a na práci se snaží nemyslet. Po Novém roce jsme pokračovali v úspěšném získávání leadů. Nebylo to ovšem bez komplikací.
Hlavní benefity a současně motivační prvky jsme zapracovali i do unikátních grafických návrhů reklam, které byly využity pro komunikaci na sociálních sítích.
Reagovat jsme museli hned na dva problémy.
Na základě A/B testování jsme tak mohli porovnat, že fotografie v košili nebo svetru evokuje více obchodní pozici a kandidáti věděli, že nehledáme specialisty na informatiku nebo techniky.
Jakmile jsme tuto zpětnou vazbu získali, reagovali jsme zdůrazněním slova akvizice v bannerech a více jsme popsali pracovní den potenciálního akvizičního obchodníka. Cena za lead sice šla nahoru, kvalita a seniorita akvizičních obchodníků se ovšem výrazně zvedla.
Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.