Novinky ze světa HR marketingu
a náborových kampaní

Další z mnoha důvodů, proč oslovovat metodou Prodator potenciální zaměstnance na Facebooku

Picture of Jiří Křelina

Jiří Křelina

Head of Marketing & Client Success

Povím Vám dnes jednu statistiku:

Dle informací z různých zdrojů víme, že na pracovní portály chodí v průměru 500 000 lidí měsíčně. Někdy i méně, třeba přes svátky, během léta apod.

Samozřejmě na těchto pracovních portálech inzeruje v podstatě každý, tedy 99 % všech firem v ČR, včetně těch zahraničních.

A teď Vám povím statistiku ohledně Facebooku:

Na Facebook chodí přes 5 200 000 jednotlivých lidí každý měsíc a toto číslo zůstává stejné i přes svátky a léto. Dokonce během volných dní je návštěvnost vyšší.

A pouhé 1 % firem tam inzeruje své pracovní pozice.

Takže co je lepší?

Je lepší rybařit v rybníku, kde víte, že je 20 ryb a kolem Vás dalších 100 rybářů?

Nebo raději půjdete k rybníku, kde je tisíce ryb a vedle Vás možná jeden maximálně dva další rybáři?

Samozřejmě to nevydrží navždy. Dříve či později se vždy mezi rybáři rozkřikne, kde jsou tučné úlovky, přihrnou se za Vámi a Vy ztratíte konkurenční výhodu.

Proto je dobré být mezi prvními. Představte si, že byste byli jedni z prvních, co investovali do společnosti Apple koncem devadesátých let. Dnes byste byli pravděpodobně miliardáři.

Takže co s tím?

Ne. Určitě nyní nechoďte na Facebook a nevytvářejte reklamu jen proto, abyste byli mezi prvními. To mnoho firem už dělá a nefunguje to viz náš článek.

Nejlepší řešení je najít si někoho, kdo to umí, kdo to dělá den za dnem a kdo má vypilovaný proces, jak to celé udělat za Vás.

Zavolejte nám na 775 150 283 a pobavíme se o tom, jak i Vaší firmě budeme moci přivést nové zaměstnance skrze náš prvotřídní proces.

A jak jsem psal, nejlepší doba je začít právě teď, tak na nic nečekejte a zavolejte nám ještě nyní. Protože když to neuděláte teď, udělá to konkurence.

Může vás zajímat