Jak zaujmout kandidáty na první pohled?

Jiří Křelina

Jiří Křelina

266

Řeší to asi každý HR specialista v záplavě stovek inzerátů na pracovních portálech. Každý to pak řeší po svém. A ne vždy to dobře dopadne…

Co tedy dělat a nedělat?

✅ Zvažte klíčové prvky pracovní pozice: Jaké jsou požadavky? Je to vzdělání? Konkrétní certifikát? Pokud je nějaká dovednost, bez které kandidát práci nemůže vykonávat, komunikujte to hned, vyřadíte tak nekvalifikované kontakty.

✅ Uvažujte z perspektivy kandidátů: Co je bude nejvíce lákat? Jsou to benefity? Zajímaví klienti? Plat? Napište to přímo do názvu pozice/inzerátu. Tím se od konkurence lehce odlišíte.

✅ Buďte tvořiví, ale s měrou: Pokud se rozhodnete použít originální název, mějte na paměti, že by měl být jasný a výstižný, a zároveň ne příliš matoucí. Například pod pojmem „bezpečnostní princezna“ nebo „datový kouzelník“ se může skrývat cokoliv. Uchazeč ho nejspíš přeskočí, protože v něm nepozná vlastní kvalifikaci.

My máme nábor pro naše klienty vymyšlený jinak. Inzerujeme totiž jen a pouze na sociálních sítích.

Proč?

Protože na pracovních portálech je 99 % firem, které se přetahují o kvalitní lidi. Přitom návštěvnost je pouze 250 000 unikátních uživatelů měsíčně.

Na Facebooku inzeruje jen 1 % firem, přitom je zde 5 200 000 uživatelů.

A jak komunikujeme standardní názvy pozic? Podívejte se sami a porovnejte rozdíl.

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás také zajímat

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Výběr našich Case Studies

335 uchazečů za 30 dní a 15 Kč za lead aneb Hledáme skladníky. Zn.: 3v1

Minimální mzda a fyzicky náročné zaměstnání. Může kampaň dopadnout dobře?

Chcete být, jako první, informováni o nových případových studiích z Vašeho oboru?

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 24 hodin.

Chci získat informace o nových případových studiích.

*Více oborů lze vybrat pomocí Ctrl + Kliknutí