VAROVÁNÍ: Tohle si MUSÍTE přečíst, pokud nechcete VYHAZOVAT PENÍZE OKNEM za nábor nových zaměstnanců.

703

Jedna z nejčastějších chyb, kterou většina firem dělá je, že aby dosáhli větších výsledků ve Facebook marketingu (ať už chtějí prodat více služeb nebo v našem případě najít více zaměstnanců), tak si prostě a jednoduše zvýší budget na reklamu.

Vidíte se?

Jinými slovy, pokud doposud utráceli 500 Kč denně a dostávali 10 leadů, předpokládají, že když utratí 1 000 Kč denně, získají 20 leadů.

Celkem logické, že?

Bohužel Facebook ani marketing takto nefungují.

Mnohem důležitější je dosah (počet lidí, kterým se může reklama zobrazit) a cílení vhodných segmentů lidí, které by mohla Vaše reklama zajímat. Pokud je totiž Vaše cílovka (lidé, kterým chcete reklamu zobrazovat) omezená, pak jediné, čeho navýšením nákladů na reklamu dosáhnete je to, že se stejným lidem bude Vaše reklama zobrazovat vícekrát.

Ano, někdy to může být dobré. Ovšem z naší zkušenosti víme (mluvíme o nabírání zaměstnanců), že když se lidem, kteří o danou pozici nestojí, bude reklama zobrazovat znovu a znovu, tak názor nezmění a pravděpodobně ji dokonce zablokují, což bude mít negativní dopad na to, jak se daří Vaší reklamě celkově.

Pokud by dokonce více lidí reklamu nahlásilo, mohlo by to vést až k zablokování Vašeho marketingového Facebook účtu!

Toto je totiž něco, co od potenciálních klientů slyšíme dnes a denně jako námitku na spolupráci s externí agenturou: „Proč si najmout Vás? Prostě za ušetřené peníze zvýším budget na vlastní reklamu a dosáhnu stejných ne-li lepších výsledků!“

Jak už jsem zmínil, takhle to nefunguje. To je jako nastoupit do své Škodovky, a abyste jeli rychleji, tak více šlapete na plyn. Co takhle raději přeřadit na vyšší rychlost? Nebo ještě lépe, přesednout třeba do Ferrari? (Hlavně když je to Ferrari za stejnou cenu nebo dokonce levnější!)

Jaké je tedy nejlepší řešení?

Povím Vám to upřímně: Facebook je velmi komplikovaná mašina a nejlepší je, když ji ovládá někdo zkušený, kdo na ní pracuje dnes a denně.

Chce to profesionála, který ví přesně, co dělá a svoje know-how vylepšuje a vypilovává dnes a denně v neúprosném bojovém „ringu“ světa marketingu na Facebooku. Toho interní marketér nikdy bohužel nedosáhne.

Cože?

Co to slyším?

Že chcete vědět, kde takovou agenturu najít? Konkrétně takovou, zaměřenou na výkonnostní kampaně na Facebooku pro nábor nových zaměstnanců?

To je dobře, že se ptáte. To my, Prodator, jsme přesně taková společnost. A pokud kliknete na odkaz níže hned teď, můžete si domluvit zcela nezávazný rozhovor s jedním z našich expertů, který Vám zdarma udělá audit Vašich náborových HR procesů a doporučí možná řešení.

Jsme experti vhodní pro Vás?

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás také zajímat

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Výběr našich Case Studies

335 uchazečů za 30 dní a 15 Kč za lead aneb Hledáme skladníky. Zn.: 3v1

Minimální mzda a fyzicky náročné zaměstnání. Může kampaň dopadnout dobře?

Chcete být, jako první, informováni o nových případových studiích z Vašeho oboru?

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.

Chci získat informace o nových případových studiích.

*Více oborů lze vybrat pomocí Ctrl + Kliknutí