Má smysl být a inzerovat na TikToku?

Jiří Křelina

Jiří Křelina

387

TikTok asi nemusím dlouze představovat. Co ovšem chci zasdílet, je pár faktických informací

👉 TikTok je jedinou platformou, kde ještě stále funguje organický dosah

👉 Před půl rokem strávil uživatel na TikToku v průměru 80 minut času denně. Poslední data ukazují, že průměrný čas vzrostl na 90 minut

👉 TikTok je největším konkurentem Youtube a Netflixu

👉 Je zde bezmála 2 miliony českých uživatelů 18+

👉 Nárůst je o 11 % uživatelů oproti Q3 2022

👉 Stále je tu více dívek než kluků

👉 Většina uživatelů je ve věku 18 – 24

👉 Gen Z bude do tří let nejsilnější kupní sílou a predikuje se, že bude zodpovědná až za 45 % nákupů luxusního oblečení. 

Jak to tedy vypadá převedeno do dat?

TIP:

TikTok má naprosto unikátní algoritmus, který umožní, aby i video na profilu s jedním sledujícím získalo miliony shlédnutí. TikTok vyhodnocuje videa podle toho, jak dlouho na ně lidé koukají a jestli s nimi interagují. Na základě těchto parametrů pak video ukazuje dalším a dalším uživatelům. Může se snadno stát, že úplně první video naprosto neznámého nového uživatele zde získá i 5 milionů zhlédnutí. Jediné, co je poměrně důležité pro úspěch na TikToku, je konzistence.

Ideální míra publikování je jedno video denně.🎥 To zajistí opravdu rychlý růst sledujících. Ani to ale není podmínkou, počet sledujících roste i s nižší mírou publikovaného obsahu. Díky unikátnímu algoritmu je možné se vyšplhat na desítky až stovky tisíc sledujících. 

Oproti Instagramu zde může být firma nebo influencer mnohem autentičtější. Zveřejňuje se zde content především z domova. Zároveň uživatelé TikToku vyhledávájí spíše otevřenost a opravdovost a tedy i osobnosti, které se nebojí bavit i o svých neúspěších a pádech. TikTokeři chtějí najít komunitu, ve které lidé prožívají stejné problémy a společně se o nich mohou bavit.

Ovšem je vhodné zde hledat nové zaměstnance

Rozhodně!

Nicméně je zásadní hledat spíše mladší talenty, kteří spadají do kategorie 18 – 24 let. Spousta společnosti také využívá tuto sociální síť pro rozvoj Employer branding. Chcete zkusit sílu TikToku a najít nové zaměstnance?

Rádi Vám pomůžeme!

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás také zajímat

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Výběr našich Case Studies

335 uchazečů za 30 dní a 15 Kč za lead aneb Hledáme skladníky. Zn.: 3v1

Minimální mzda a fyzicky náročné zaměstnání. Může kampaň dopadnout dobře?

Chcete být, jako první, informováni o nových případových studiích z Vašeho oboru?

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.

Chci získat informace o nových případových studiích.

*Více oborů lze vybrat pomocí Ctrl + Kliknutí