Na obecné fráze nikdo neslyší!

Jiří Křelina

Jiří Křelina

98

Rosteš…

Rosteš…

Rosteš…

💥AU!💥

Strop. 

Nemůžeš růst dál. 

Blbý, co?

Blbý především v případě, že jsi dobrej a chceš si vydělat hodně peněz.

Blbý především v případě, že jsi obchodník, jsi placený provizně a nemůžeš se posouvat ve výši výdělku

💸 No tak tam dáme, že nemáš omezenou výši výdělku a vyděláš si prostě tolik, kolik zvládneš!

Řekl někdo z HR.

👌 Jo, to je dobrý, to naláká spoustu dobrejch lidí!

Řekl někdo z obchodu.

🆙 Hodně vysoko míříš!
Řekla Jolanda (nechť je jí země lehká).

🤌 Tak tam napíšeme, že u nás není strop, takže na něj nenarazíš. Haha, to je vlastně vtipný.

Řekl někdo z marketingu.

No a takhle nějak vznikl pracovní inzerát nejmenované společnosti (najdete níže).

Myslíte si, že to šikovné obchodníky zaujme?

Že na to slyší?

Obchodníci, co myslí hlavně na čísla?

Asi těžko, že?

My shodou okolností náš obchodní tým posilujeme. Náš nejlepší obchodník si na první rok přišel na 830 000 Kč, po dalším roce se dostal přes 1 100 000 Kč.

Jasné a konkrétní.

Můžeš to mít taky.

Máš na to?

Takhle nabíráme my. Taky vidíte rozdíl?

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás také zajímat

545

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Výběr našich Case Studies

Neuvěřitelných 511 zájemců o řidiče kamionu za 1. měsíc

Astronomických 17 nástupů operátorů výroby za 3 měsíce spolupráce

Chcete být, jako první, informováni o nových případových studiích z Vašeho oboru?

Věří nám stovky klientů,
kterým jsme zajistili více jak 1.000 nástupů

Dejte nám o sobě vědět a exkluzivně získáte cenu za obsazení pozice, kterou má Vaše konkurence

Chci získat informace o nových případových studiích.

*Více oborů lze vybrat pomocí Ctrl + Kliknutí