Proč je nábor v létě (nechtěnou) výzvou?

Jiří Křelina

Jiří Křelina

216

Letní měsíce mohou přinášet slunce, zábavu a dovolenou, ale pro náboráře a firmy mohou také přinést nepříjemné výzvy. Stále nejste připraveni a čekáte na zázrak?

Jedním ze zázraků (my tomu spíš říkáme řešení) může být najmutí externí agentury. 

Proč?

Zde je pět důvodů, proč byste měli zvážit spolupráci s profesionální agenturou (třeba s námi) a to ještě před startem léta!

1. Profesionalita a expertíza:

V agenturách jsou odborníci, kteří mají zkušenosti a dovednosti, které vám pomohou najít toho pravého kandidáta, i když je to během letních měsíců. Navíc, jejich hlavním cílem je nábor, takže nejsou ovlivněni ostatními firemními úkoly nebo dovolenými. Kdo bude lepší? Ten, kdo vytvořil 2 kampaně na nábor nebo někdo, kdo jich vytvořil přes 200? Třeba my jich za sebou máme +200.

2. Efektivnější přístup ke změnám:

Facebook se velmi rychle mění. To, co fungovalo před rokem, dnes již neplatí. Interní marketéři nemají dostatek prostoru a zkušeností s náborovými kampaněmi, proto nestíhají všechny změny reflektovat. 

3. Kdo chce, hledá způsoby:

Jsme třetí cesta pro firmy, které hledají nový způsob náboru. Většina společností je zoufalých, protože nemají dostatek uchazečů obzvláště na specializované pozice. 90 % lidí totiž aktivně práci nehledá. Jsou ovšem otevřeni změně, pokud je zaujme pracovní příležitost a náborový proces bude hravou a hlavně zábavnou formou. My takové lidi oslovíme na největším pracovním portálu na světě – Facebooku a Instagramu. 

4. Úspora peněz:

Možná si říkáte, že místo externí agentury využijete svůj interní marketing. Ušetřené peníze vložíte do reklamy a zvednete rozpočet. To je jedna z největších chyb!

Více peněz do reklamy nemusí přinést více kvalifikovaných leadů, pohovorů a už vůbec ne obsazených pracovních pozic. Trojnásobný rozpočet ≠ trojnásobný počet kontaktů. My si to uvědomujeme, a proto vám ušetříme hodně peněz.

5. Úspora času:

Proč zkoušet něco nevyzkoušeného na vlastní pěst, když můžete spojit síly s profíky? Interní marketéři nebo freelanceři utrácí za reklamy tisíce možná desetitisíce korun. My utrácíme měsíčně přes půl milionu korun. Díky tomu víme, co funguje a máme metody, jak efektivněji řešit jakékoli problémy. Například když přijde ze strany Facebooku blokace, vy o tom ani nevíte!

P. S.: Nabírat nové zaměstnance během letních měsíců je nesmysl. Nábor na prázdniny je nutné mít vyřešený již během května, maximálně v červnu. My kampaně na červenec a část srpna vypínáme.

Proč?

Lidé jsou samozřejmě na dovolených, mají myšlenky někde jinde a nejsou tak aktivní. Dlouhodobě vidíme, že výkon kampaní je během této doby nejslabší. Díky tomu nebudeme zbytečně utrácet vaše peníze.

Díky garanci doručení výsledků máte jistotu, že při nesplnění očekávání nic neplatíte.

My neinzerujeme pracovní pozici. My marketujeme vaším jménem a značkou pracovní příležitost. 

Obraťte se na nás, rádi vám s náborem pomůžeme.

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás také zajímat

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Výběr našich Case Studies

335 uchazečů za 30 dní a 15 Kč za lead aneb Hledáme skladníky. Zn.: 3v1

Minimální mzda a fyzicky náročné zaměstnání. Může kampaň dopadnout dobře?

Chcete být, jako první, informováni o nových případových studiích z Vašeho oboru?

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 24 hodin.

Chci získat informace o nových případových studiích.

*Více oborů lze vybrat pomocí Ctrl + Kliknutí