10 kroků náboru s Prodator 

164

Už jste zkoušeli nábor přes pracovní portály, na svém webu nebo na doporučení? Takové hledání zaměstnanců se dá přirovnat hledání jehly v kupce sena. Ano, nábor kvalifikovaných posil je časové náročný, nákladný a pro lidi z HR vysilující. My nabízíme řešení, na které vám dáme garanci (protože víme, že funguje). Možná i přesto váháte, protože nevíte, jak spolupráce s agenturou funguje. 

Určitě se ptáte:

  • Kolik času mi komunikace s Prodator zabere?
  • Jakou měrou mohu zasahovat do kampaní? A musím vůbec?
  • Kolik informací musím předat, aby se nábor podařil? 
  • Jak dlouho trvá spuštění kampaně? 

Ano, vaše otázky jsou na místě. Tak pojďme na odpovědi!

Krok č. 1.: Podepsali jste smlouvu s Prodator

Gratulujeme! Teď se stačí zamyslet a představit si ideálního kandidáta. Co od náboru skutečně očekáváte? Naše Client Managerka Katka nebo Eva vám zašle koučovací dotazník, kde vyplníte jaké kandidáty hledáte, co musí splňovat, jakou mzdu a benefity můžete nabídnout a spoustu jiných zvídavých otázek, na které potřebujeme znát odpověď. 

Krok č. 2: Onboarding schůzka, pojďme se seznámit

Vyplnili jste koučovací dotazník? Domluvíme si společný call – onboarding schůzku, na které se seznámíte s Client Managerkou Katkou nebo Evou a marketing specialistou, který bude o vaši kampaň pečovat. Cílem schůzky je poznat se a vyjasnit si i ty nejmenší detaily, které můžeme v náboru prodat. Naše online setkání bude trvat přibližně 45 minut a díky němu budete znát další kroky naší spolupráce. 

Krok č. 3: Dodání materiálů a videí

Při tvorbě kampaně vycházíme z fotek a materiálů od vás. Je skvělé mít autentické fotky z vaší firmy, provozu, fotky týmu nebo z teambuildingu. Budeme zároveň rádi za natočení krátkého děkovacího videa (stačí na telefon) pro uživatele, kteří vyplní váš dotazník. Je to forma komunikace, která nám prostě funguje. Máte všechny materiály připravené? Pošlete nám je a můžeme začít s přípravou kampaně.

Krok č. 4: Tvorba dotazníku pro uchazeče

Důležitá část celého náboru. Nežádáme totiž po uchazečích životopis, ale vyplnění dotazníku, po kterém o zájemci vy, jako HR, hned víte vše důležité. Náš vývojář Kuba vám totiž vše nastaví, po onboarding schůzce dostanete přístupy k tabulce, kam vám budou padat kontakty a vy s nimi můžete pracovat. Než se tak stane, připravíme otázky do dotazníku, abychom odhalili, kteří uchazeči jsou vhodní pro pohovor.

Krok č. 5: Schválení kampaně

Náš marketér připraví textaci reklamy, vstupní stránky a bannery. Vše vám posíláme ke schválení. Teď jen nejlepší doba říct, co si přejete upravit nebo doplnit. Zároveň vám Katka nebo Eva posílá návod, jak pracovat s tabulkou s novými kontakty. 

Krok č. 6: Spuštění kampaně

Schváleno? Skvělé, spouštíme kampaň a zároveň vám zasíláme náhled reklamy a těšíme se na první kontakty v tabulce. Kampaň jsme schopni spustit i do týdne od onboarding schůzky. Zároveň zřizujeme WhatsApp messenger skupinku, ať jsme stále v kontaktu. 

Krok č. 7: Komunikace a navolávání kontaktů

Na vás je teď pravidelně kontrolovat tabulku s kontakty. Ty kontakty, které splňují vaše požadavky hned vidíme a všichni máme kompletní přehled o tom, jak se našemu náboru daří. Vybrané uchazeče telefonicky kontaktujte. Čím více pohovorů, tím větší šance že objevíte lidi, kteří vám sednou do týmu.

  

Krok č. 8.: Zhodnocení výkonu kampaně

Spuštěním kampaně naše spolupráce ještě nekončí. Marketér denně vaši kampaň hlídá a optimalizuje. Zdá se vám, že vaše kontakty jsou málo/moc kvalifikované nebo jich máte až moc? Napište nám přes WhatsAPP, e-mail nebo volejte. Vše klape, jak má? Po měsíci vás čeká kompletní zhodnocení s Katkou.

Krok č. 9.: Nové nástupy

Ano! Každý nástup je pro nás splněná mise a pro vás vytoužená posila. Nezáleží, zda jste hledali 5 operátorů výroby, 10 řidičů kamionu nebo 2 obchodní zástupce, každý člověk, kterému se díky vaší nabídce změnil život, jen pro nás cennou zpětnou vazbou. 

Krok č. 10.: Jak se daří vašim lidem?

Nejste pro nás jen kolonka v tabulce. Rádi víme, jak se vám a vašim lidem daří. Každý spokojený zaměstnanec, kterého získáme díky naší náborové metodě, je pro nás odměnou, že svou práci děláme dobře. 

Tak na co ještě čekáte? Zrekapitulujte si proč metoda Prodator  funguje a pusťte se do náboru s námi!

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás také zajímat

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Výběr našich Case Studies

335 uchazečů za 30 dní a 15 Kč za lead aneb Hledáme skladníky. Zn.: 3v1

Minimální mzda a fyzicky náročné zaměstnání. Může kampaň dopadnout dobře?

Chcete být, jako první, informováni o nových případových studiích z Vašeho oboru?

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.

Chci získat informace o nových případových studiích.

*Více oborů lze vybrat pomocí Ctrl + Kliknutí