7 kroků k efektivnímu náboru na sociálních sítích

Jiří Křelina

Jiří Křelina

11

Chcete zefektivnit proces náboru a předčit tradiční pracovní portály? Přečtěte si 7 klíčových bodů, které nejen zvýší vaši schopnost rychle získat kvalifikované kandidáty, ale také zefektivní celý proces pomocí inovativních kampaní. A mimochodem. Se všemi vám rádi pomůžeme. Připojte se k stovkám našich spokojených klientů a nechte nás, abychom vás dovedli k dosažení mimořádných výsledků, které předčí běžné pracovní portály. Začněte s námi tvořit budoucnost vašeho podnikání již dnes!

Nábor na sociálních sítích nabízí lepší segmentaci a cílení než pracovní portály. My vše zařídíme. Vytvoříme kampaň, bannery i tabulku, kam vám kandidáti budou padat. Na vás je už jen vybrat ty správné posily.

Na rozdíl od pracovních portálů, sociální média umožňují velmi přesné zacílení vašich reklam. My zařídíme, že vaše náborové kampaně budou mít maximální dosah a efektivitu.

Silná značka zaměstnavatele je na sociálních sítích klíčová a přináší lepší výsledky než statické inzeráty na pracovních portálech. Budete také mnohem více vidět než na pracovních portálech.

Na rozdíl od pracovních portálů, sociální sítě nabízejí pokročilé analytické nástroje. My s nimi pracujeme na denní bázi tak, aby kampaně měly co nejlepší výsledky.

Myslíte, že HR a interní marketing má čas testovat, který úhel přinese více výsledků? A i kdyby ano, tak rozpočet, který za testování utratí, se jim neoplatí vzhledem k výsledku. Proto firmy, které mají marketingové oddělení, jdou stejně do spolupráce s námi.

Spolupráce s námi znamená, že se můžete plně věnovat svému podnikání, zatímco my se postaráme o všechny aspekty náboru na sociálních sítích.

Zaslání životopisu? Ani náhodou! Pomocí individuálně vytvořených otázek jsme schopni zeptat se kandidátů na vše zásadní. Vy tak nemusíte trávit dlouhé hodiny luštěním dat ze CV.

Napište nám a zjistěte, jak vám můžeme pomoci transformovat váš náborový proces pomocí síly sociálních sítí.

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás také zajímat

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Výběr našich Case Studies

335 uchazečů za 30 dní a 15 Kč za lead aneb Hledáme skladníky. Zn.: 3v1

Minimální mzda a fyzicky náročné zaměstnání. Může kampaň dopadnout dobře?

Chcete být, jako první, informováni o nových případových studiích z Vašeho oboru?

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 2 pracovních dnů.

Chci získat informace o nových případových studiích.

*Více oborů lze vybrat pomocí Ctrl + Kliknutí