Letní měsíce se blíží a s nimi i zvýšená poptávka po nových zaměstnancích

Jiří Křelina

Jiří Křelina

237

🏖️ Už se vidíte na pláži?

🌊 Dovolená…

🍹Drink v ruce…

Ale jste na to připraveni?

Pokud potřebujete 5, 10 nebo 15 lidí, tak není na co čekat. Samo se nic nezmění a noví zaměstnanci sami nenastoupí.

Příprava naší kampaně trvá dva až tři týdny. Pokud zítra začneme jednat o spolupráci, zbývá čtyři až šest týdnů do začátku prázdnin.

Je proto důležité začít s náborovým procesem včas, aby vaše firma byla připravena na náročnější období.

Proč?

1. Větší výběr: Před letním obdobím ještě nejsou všechny firmy v plném zaměstnaneckém režimu, takže je na trhu práce více dostupných kandidátů.

2. Čas na zaškolení: Nástup nových zaměstnanců před letním obdobím umožňuje dostatečný čas na jejich zaškolení, což může být důležité pro sezónní práce, nebo v oborech, kde se očekává zvýšená poptávka.

3. Přizpůsobení pracovního prostředí: Nabírání zaměstnanců nyní umožňuje, aby se noví pracovníci postupně adaptovali na pracovní prostředí a firemní kulturu, což může snížit stres a zvýšit produktivitu během letních měsíců.

4. Synchronizace s akademickým rokem: Pro firmy, které zaměstnávají studenty nebo absolventy, je vhodné začít s náborovým procesem nyní, protože mnoho studentů právě dokončuje své studium a hledá práci.

5. Výpovědní doba: Ti nejlepší lidi jsou zaměstnaní. S tím se pojí i výpovědní lhůta. Pokud si s někým plácnete v dubnu, předpokládaný nástup je 1. 7. A to už přece chcete na pláž… Nebo?

6. Konkurenční výhoda: Pokud začnete nabírat zaměstnance dříve než konkurence, můžete získat přístup k talentovaným lidem, než si je najmou jiné firmy.

7. Sezónní pracovníci: Pro firmy, které nabízejí sezónní práce, je nyní ideální čas začít hledat pracovníky, kteří by mohli být k dispozici po celé léto.

⏰ Poměrně dost důvodů začít právě teď, nemyslíte?

Zajistěte si úspěšné léto s naší pomocí!

Sdílejte článek se svými přáteli

Nahlédněte do podsvětí
marketingového bizáru

Pokud se Vám článek líbil, mohlo by Vás také zajímat

Rezervuj si

krátkou 30 min. analýzu s Marketing Business Managerem.

Výběr našich Case Studies

335 uchazečů za 30 dní a 15 Kč za lead aneb Hledáme skladníky. Zn.: 3v1

Minimální mzda a fyzicky náročné zaměstnání. Může kampaň dopadnout dobře?

Chcete být, jako první, informováni o nových případových studiích z Vašeho oboru?

Pojďme zjistit, zdali je metoda
Prodator pro Vás ta pravá.

Nejprve nám řekněte pár základních informací
a my se Vám ozveme do 24 hodin.

Chci získat informace o nových případových studiích.

*Více oborů lze vybrat pomocí Ctrl + Kliknutí