Testujeme, které formáty reklamy v náborech fungují a jak na ně uchazeči reagují. Tentokrát přišel na řadu populární carousel. Funguje i u HR kampaní?
Hrajeme si s texty, ale i s formáty reklamy. To, jak naservírujeme uživatelům příležitost ke změně kariéry, je často rozhodující. Klasický formát, video nebo carousel? Zkoušíme vše, protože jen tak získáme nejlepší výsledky. Ale co když má nabízená pozice tolik benefitů, že se nevejdou do klasického jednoho banneru? Šimon u klienta Hošek Motor vyzkoušel carousel a na pomoc si vzal i oblíbené Midjourney. Jak to dopadlo?
Midjourney+carousel+skvělé texty = 119 Kč vyplnění dotazníku
AI je naším velkým pomocníkem. Minule jsme porovnávali výstupy z fotobank vs. DALL-E. Tentokrát si ukážeme, jaké výsledky získala grafika z Midjourney. Tu jsme porovnávali s bannery, jejichž základem byly fotky dodané klientem.
Proč Midjourney? Často realističtější výstup oproti DALL-E, větší úspora času, vyšší šance na vygenerování většího množství grafik, které budou pro kampaň vhodné.
Při nasazení grafiky z materiálů dodaných klientem v klasickém formátu jsme zaznamenali výsledek: 362 Kč/vyplněný dotazník. To není dobré.
Kde byl problém? Průměrná grafika, mnoho textu. Scrollujícího uživatele grafika nemá šanci zachytit, zaujmout, snadno ji přehlédne (i proto je cena za konverzi tak vysoká).
Carousel není vhodný jen pro e-shopy
Carousel si často spojíte s prezentací zboží e-shopů, výhodou je že každý banner odkazuje na jinou URL. Tuto funkci my nevyužíváme, za to pomocí carouselu vyprávíme příběh nebo ukazujeme hlavní výhody příležitosti, které by se do jednoho banneru “nevešly”.
Výhody carouselu:
- komunikace všech prodejních argumentů (u nás benefitů) v jedné reklamě,
- kompaktnost: stačí vybrat sjednocující prvek, který doprovází uživatelovo oko od prvního vizuálu až do posledního,
- vyšší engagement reklamy: uživatel stráví delší čas zhodnocením inzerátu a má vyšší šanci na dokončení konverze.
A výsledek?
Díky formátu carouselu se nám u klienta Hošek Motors podařilo stáhnout cenu za vyplnění dotazníku z původních 362 Kč na 119 Kč.
Klient navíc získal 40 kvalifikovaných uchazečů vhodných k oslovení.
Chcete nám svěřit svůj nábor? Spolehněte se na naší garanci. Pokud vám nenajdeme 9 lidí do 90 dní, pracujeme zdarma.