Novinky ze světa HR marketingu
a náborových kampaní

50 moderních HR, marketérů a majitelů firem dorazilo na náš event

Picture of Jiří Křelina

Jiří Křelina

Head of Marketing & Client Success

Nejsou lidi…
Nikdo nereaguje na inzerát…
Nikdo mi nechodí na pohovory…
Stojí nám práce…

Tohle je největší bolest firem a náborářů. Nezaměstnanost je na minimu a lidé si mohou vybírat. Firmy se snaží nové zaměstnance nalákat na vše možné i nemožné, ale vysněný výsledek je stále v nedohlednu.

Co to změnit?

Jak to děláme my?

Jak to, že v době nedostatku lidí dokážeme najít 600 zájemců o pozici řidiče kamionu?

Jak to, že máme CPH o polovinu nižší než personální agentury?

To vše jsme probrali na akci Moderní nábor jako konkurenční výhoda v roce 2023, která se konala 30. 11. 2022 ve WorkLounge Karlín.

Přednášek se zhostili experti z řad naší společnosti. 

Michal Mikulášek, zakladatel společnosti Prodator, mluvil o tom, jak najít reklamy konkurence, jak si vedeme v porovnání s Německem a jak vytvořit unikátní pracovní příležitost.

Jiří Křelina, Marketing Manager společnosti Prodator, ukazoval na konkrétních příkladech, jak má vypadat reklama na sociálních sítích a co by v ní rozhodně nemělo být.

Kateřina Dvořáková, Clients Manager společnosti Prodator, mluvila o našich zkušenostech a analýzách více jak 500 náborových kampaní a kdy je například ideální doba na hledání nových zaměstnanců.

Danilo Medenica, Marketing Business Manager společnosti Prodator, sdílel své zkušenosti a zážitky ze začátku působení u nás a jak se naše společnost za 3 roky fungování posunula.

Své zkušenosti sdílela i Táňa Strojná, Předsedkyně Svazu personalistů, která prezentovala procesy v náboru a jaké jsou největší překážky v komunikaci mezi náboráři a manažery oddělení.

Na eventu byli součástí i naši klienti, se kterými jsme natočili video referenci. 

Poslechněte si zkušenosti Davida Zapletala, Jednatele společnosti Rodina Koláčkova s.r.o., který se před spoluprací s námi setkal s vydíráním zaměstnanců a kterému jsme za 14 dní propagace na Facebooku našli 4 kuchaře. 

Cena za nástup tak vyšla na 17 500 Kč, což je o 70 % méně oproti personálním agenturám. Neskončili jsme ovšem jen u náboru kuchařů. Z důvodu velké spokojenosti jsme hledali i servírky, číšníky a firmy pro odběr obědů.

Případovou studii najdete zde:

I v roce 2023 plánujeme další eventy a těšíme se brzy na viděnou!

A pokud se také potýkáte s nedostatkem zaměstnanců, dejte nám vědět ještě dnes. Protože vaše konkurence to udělá.

Může vás zajímat